Hjälp! behöver tjäna 3000 - 4000kr

fegge_89
20 oktober 2009 · 1 302 Inlägg

Hej!

Jag har komit in i en liten knepig sits där jag behöver få tag på 3000 - 4000kr så snabbt det bara går.
Jag kan tänka mig göra allt mellan himel och jord för att få tag på de här pengarna.

Min fråga är till er garaget användare vet ni eller har ni något / några förslag på hur jag ska ta mig till för att få tag i de här pengarna. Det bör nog tillägas att jag varken har eller har tid att årdna med ett "riktigt" jobb för att fixa pengarna.

Jag är mycket tacksam för snabba svar smile

biber
20 oktober 2009 · 429 Inlägg

Sms lån? Snabba pengar .... Nae skämt o sido, hur lång tid handlar det om? Och hur mkt tid har du att lägga ner, där har vi en start smile

// Pontus
Bjare
20 oktober 2009 · 945 Inlägg

Sälja röva?

SMS-lån är nog mest passande för dig.
Men det är spännande hur du kan dra på dig skulder kring sådana summor när du, tydligen, inte kan lösa det.

Får man fråga av den givna nyfikenheten vem som ska få dina surt förvärvade pengar? big_smile

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
fegge_89
20 oktober 2009 · 1 302 Inlägg

Bjare skrev:
Sälja röva?

SMS-lån är nog mest passande för dig.
Men det är spännande hur du kan dra på dig skulder kring sådana summor när du, tydligen, inte kan lösa det.

Får man fråga av den givna nyfikenheten vem som ska få dina surt förvärvade pengar? big_smile

Jodå ska ju reparera bilen.
Jag har ingen tidsgräns men så fort det bara går att få tag på de pengarna destobättre.
Vill ju inte ta något lån heller eftersom jag inte vill sätta mig i skuld till tex sms-lån.
Så tjänster skulle jag kunna tänka mig göra vad det än gäller.

Senast redigerat av fegge_89 (20 oktober 2009)

Abeed Pekabow i can see u
20 oktober 2009 · 644 Inlägg

har du guld silver ngt värdefull gå till pantbanken , !! bästa sättet

Norde fotointresserad
20 oktober 2009 · 2 307 Inlägg

Kolla över vad du har för "onödiga" prylar hemma som du kanske inte använder så ofta och som du vet med dig att du egentligen skulle kunna sälja. Tv-spel, kamera t.ex

Eller köp en trisslott och hoppas på det bästa

Senast redigerat av Norde (20 oktober 2009)

Mortalis VW-nörd?
20 oktober 2009 · 4 332 Inlägg

Gå till onoff och skaffa mastercard med kredit på minst 3 papp eller va de e tongue fast kand u ju inte använda de förrän du fått kortet hmm
E de hos en VAG verkstad så kan du ju fixa vw kortet och få reparationen skickad dit på räkning?
Båda är räntefria, onoff 1-3 månader o vw 6 månader.

Kan ju bli strippa, de tjänar visst bra, eller om du bor i ett sånt ställe där folk byter till vinterdäck nu, erbjud dig o byta på grannarna för 200 spänn bilen eller nåt wink

Senast redigerat av Mortalis (20 oktober 2009)

steifan DR!FTT3KN!K3R
20 oktober 2009 · 10 427 Inlägg

Sälj bilstereogrejerna så är du ju minst halvvägs wink

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
20 oktober 2009 · 661 Inlägg

Sök på google sälj din kropp till forskningen, altså man kan gå med i visa studier där de exempel borrar i din muskulatur för studera muskelfibrer, diverse terapier och mycket mysko grejor. Kom fan inte på vad sidan heter. Statistjobb, svartjobb...Ställ upp som nakenmodell? lättaste måste väl vara att låna pengarna av ngn hjälte som du känner eller frler personer

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Rquired Allmänt envis
20 oktober 2009 · 12 512 Inlägg

Gå inte på något SMS lån eller liknande skuldfällor! Enklast är väl om du har någon att låna ifrån? smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
von_blad
21 oktober 2009 · 461 Inlägg

fegge_89 skrev:
Hej!

Jag har komit in i en liten knepig sits där jag behöver få tag på 3000 - 4000kr så snabbt det bara går.
Jag kan tänka mig göra allt mellan himel och jord för att få tag på de här pengarna.

Min fråga är till er garaget användare vet ni eller har ni något / några förslag på hur jag ska ta mig till för att få tag i de här pengarna. Det bör nog tillägas att jag varken har eller har tid att årdna med ett "riktigt" jobb för att fixa pengarna.

Jag är mycket tacksam för snabba svar smile

Om jag inte hade ett jobb och inte hade råd att laga bilen, då hade jag sålt bilen och gjort allt för att fixa ett jobb...

Senast redigerat av von_blad (21 oktober 2009)

BMW - Better Make Way
Volvo S60 t5 "Summum" (2006)
dahboy
21 oktober 2009 · 1 002 Inlägg

von_blad skrev:

fegge_89 skrev:
Hej!

Jag har komit in i en liten knepig sits där jag behöver få tag på 3000 - 4000kr så snabbt det bara går.
Jag kan tänka mig göra allt mellan himel och jord för att få tag på de här pengarna.

Min fråga är till er garaget användare vet ni eller har ni något / några förslag på hur jag ska ta mig till för att få tag i de här pengarna. Det bör nog tillägas att jag varken har eller har tid att årdna med ett "riktigt" jobb för att fixa pengarna.

Jag är mycket tacksam för snabba svar smile

Om jag inte hade ett jobb och inte hade råd att laga bilen, då hade jag sålt bilen och gjort allt för att fixa ett jobb...

+1

...
andreas_gbg_
21 oktober 2009 · 1 634 Inlägg

Oftast har man ju lite skit liggandes hemma som man kan sälja. I övrigt brukar väl verkstäder ge kredit och liknande, ska du laga bilen själv så kan man ofta ta nåt kreditkort i butiken, iaf biltema. Nu vet jag iofs inte hur mycket Audi delar biltema har..

Numera Saab 9-5 Aero -00
_T5
22 oktober 2009 · 31 Inlägg

dahboy skrev:

von_blad skrev:

fegge_89 skrev:
Hej!

Jag har komit in i en liten knepig sits där jag behöver få tag på 3000 - 4000kr så snabbt det bara går.
Jag kan tänka mig göra allt mellan himel och jord för att få tag på de här pengarna.

Min fråga är till er garaget användare vet ni eller har ni något / några förslag på hur jag ska ta mig till för att få tag i de här pengarna. Det bör nog tillägas att jag varken har eller har tid att årdna med ett "riktigt" jobb för att fixa pengarna.

Jag är mycket tacksam för snabba svar smile

Om jag inte hade ett jobb och inte hade råd att laga bilen, då hade jag sålt bilen och gjort allt för att fixa ett jobb...

+1

+1 Men det kan ju vara svårt/jobbigt/tråkigt att sälja sin pärla.

Honda CIVIC 1.8 Sport iVtec "BlackPearl" (2007)
FireTraXX DFFL
22 oktober 2009 · 9 020 Inlägg

_T5 skrev:

dahboy skrev:

von_blad skrev:

Om jag inte hade ett jobb och inte hade råd att laga bilen, då hade jag sålt bilen och gjort allt för att fixa ett jobb...

+1

+1 Men det kan ju vara svårt/jobbigt/tråkigt att sälja sin pärla.

Eller så lär man sig hur pengar fungerar och slutar göra av med allt så att man inte har råd att betala oväntade saker.
För det är ju inte precis något ovanligt när det kommer till bilar.

DE GÅR SÖNDER!

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Frostfjord Ljudbyggare
23 oktober 2009 · 170 Inlägg

FireTraXX skrev:

_T5 skrev:

dahboy skrev:

+1

+1 Men det kan ju vara svårt/jobbigt/tråkigt att sälja sin pärla.

Eller så lär man sig hur pengar fungerar och slutar göra av med allt så att man inte har råd att betala oväntade saker.
För det är ju inte precis något ovanligt när det kommer till bilar.

DE GÅR SÖNDER!

+1

Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
9Femma
23 oktober 2009 · 342 Inlägg

+ 1

Alldeles för få tänker på att spara ihop en trygg ekonomisk buffert, för att klara situationer som denna.
Då går det som det går ...

Porsche for life.
Livet är för kort för att köra tråkiga bilar!
Snitch Ointresserad.
23 oktober 2009 · 936 Inlägg

-10 åt er som bara säger till killen att skaffa ett jobb. Skärp till er för fan.

Gör en garage rensning, sälj nån udda pryl du inte använder.

Teabag appreciation club.
Jokke_
23 oktober 2009 · 453 Inlägg

Har du inte sparat några pengar? 3-4000 är ju inte direkt jättesvårt att få tag i om man har en liten sparbössa (med andra ord ett bankonto/sparkonto)

Germax
23 oktober 2009 · 12 086 Inlägg

Sälj prylar, sen jag vart av med jobbet har jag sålt bra o ha delar för säkert 30k.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang