Då det blev lite problem med nuvarande sidokjolen och man skulle ha breddade framskärmar så byter jag till en annan sidokjol. Stort tack till Fredrik på J-Spec som löste detta på ett väldigt smidigt sätt! Så i helgen fortsätter grabbarna att slipa ner bilen då jag åker till tyskland på torsdag och är borta till söndag, sedan bär det direkt upp till norrland så kommer inte se bilen på nästan två veckor och då kommer den nästan vara klar!!! Även beställt ny vinge och jag hoppas att man får tag på en kolfiberhuv snart också!
Har läst hela tråden nu, började i eftermiddags men han bara till sida 9 innan jag var tvungen att fara på jobbet så läste igenom hela nu igen när jag hade kommit hem.
Kommer bli sjukt snygg
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Har läst hela tråden nu, började i eftermiddags men han bara till sida 9 innan jag var tvungen att fara på jobbet så läste igenom hela nu igen när jag hade kommit hem.
Update!!! Stort tack till Oliver som har hjälpt till idag och som kommer fortsätta medans jag åker bort till tyskland..
Fick se ett färgprov på lacken idag, går inte att förklara hur sjuk den kommer bli!!!
HAHA Vad skulle du göra utan mig Jag jobbar vidare på kjolpaketet som är svårjobbat som ass btw. Kommer förmodligen lackas nästa vecka. Ska slipa hela helgen phuuu .. De jag kan avslöja om färgen för alla er som läser tråden är att de är en tre skickts färg. Efterssom alex ska hålla allt så hemligt. haha.
fruktansvärt vackert gubben! och en stor eloge till olly som möjlig gör så att lacken kan komma på! hört mycket gott om dig grabben ^^ hoppas du tar mycket bilder olly och kan uppdatera oss under tiden alex är i tyskland men avslöja inte för mycket hehe men lycka till grabbar o ha det så skoj i tyskland broder! MVH
Update!!! Stort tack till Oliver som har hjälpt till idag och som kommer fortsätta medans jag åker bort till tyskland..
Fick se ett färgprov på lacken idag, går inte att förklara hur sjuk den kommer bli!!!
HAHA Vad skulle du göra utan mig Jag jobbar vidare på kjolpaketet som är svårjobbat som ass btw. Kommer förmodligen lackas nästa vecka. Ska slipa hela helgen phuuu .. De jag kan avslöja om färgen för alla er som läser tråden är att de är en tre skickts färg. Efterssom alex ska hålla allt så hemligt. haha.
Haha, jadu Men sidokjolarna ska vara lättare att jobba med än dom första vi fick. Dom nya kommer nog imorrn?
fruktansvärt vackert gubben! och en stor eloge till olly som möjlig gör så att lacken kan komma på! hört mycket gott om dig grabben ^^ hoppas du tar mycket bilder olly och kan uppdatera oss under tiden alex är i tyskland men avslöja inte för mycket hehe men lycka till grabbar o ha det så skoj i tyskland broder! MVH
jag låter alex sköta bilderna. Men jag kan rapportera lite efter helgen haha Alex din räka. Dom sidokjolarna som vi hade nu va de sjukt fin finnish på men dom satt inte bra. Hoppas dom nya har samma finnish så man slipper allt jävla skit jobb HAHA. Måste ha vingen också.
Fick bort de gammla kolfiberklister bluffen på fronten idag. Imorron ska ja lägga igen hålen där gammla blinkersen satt. Har passat in fronten för din ic idag också.
Jag tog bort din fula streamer i framrutan. såg lite fjortis aktikt ut. Sån kan man inte ha när man har en sådan puffra under huven. HAHA.