240boy skrev:våtslipa det tror jag och sen lägger du på nytt
240boy skrev:240boy skrev:våtslipa det tror jag och sen lägger du på nytt obs inte fullt säker hör med nån som kan men jag gjorde så och de var bra
Juvakka skrev:240boy skrev:240boy skrev:våtslipa det tror jag och sen lägger du på nytt obs inte fullt säker hör med nån som kan men jag gjorde så och de var bra Känner en som motivlackerar lite och han ska oxå ha gjort så (dock med väldigt fint sandpapper)
_T5 skrev:Juvakka skrev:240boy skrev:obs inte fullt säker hör med nån som kan men jag gjorde så och de var bra Känner en som motivlackerar lite och han ska oxå ha gjort så (dock med väldigt fint sandpapper)Som skithuspapper ungefär va?
Juvakka skrev:240boy skrev:obs inte fullt säker hör med nån som kan men jag gjorde så och de var bra Känner en som motivlackerar lite och han ska oxå ha gjort så (dock med väldigt fint sandpapper)
240boy skrev:obs inte fullt säker hör med nån som kan men jag gjorde så och de var bra
Speedman skrev:Är basen metallic är det bara att glömma. Är det solid bas kan det gå om man är försiktig.