Mitt projekt började med att jag skulle piffa upp bilen lite men det spårade snart ur skulle bara bli mer och mer, och på den vägen är det. Jag satsar mest på karossen först. Eftersom motorn är lätt att bygga om i efterhand. Så... Visa mer
tjo sorry om svaret på denna frågan vart på tapeten innan men du har ju lyckats skrapa ihop ett par sidor:) vilken styrväxel använder du dig av ? har du funderat på zf styrväxel?
tjo sorry om svaret på denna frågan vart på tapeten innan men du har ju lyckats skrapa ihop ett par sidor:) vilken styrväxel använder du dig av ? har du funderat på zf styrväxel?
Hej ingen fara det som sitter på bilen nu är en original styrväxel, har inte funderar på nån ZF men vad är det som är bra med dem ?
En zf ändrar utväxlingen på styrväxeln så den blir kortare:-) dvs du har fullt rattutslag på tror det e 2 varv. ligger en på blocket nu för 2 lök vilket e riktigt billigt. du verkar ju göra övriga bilen bra seriöst så då kanske detta kan va ett bra kompliment om du diggar bankörning m.m :-)
En zf ändrar utväxlingen på styrväxeln så den blir kortare:-) dvs du har fullt rattutslag på tror det e 2 varv. ligger en på blocket nu för 2 lök vilket e riktigt billigt. du verkar ju göra övriga bilen bra seriöst så då kanske detta kan va ett bra kompliment om du diggar bankörning m.m :-)
Okej men jag har redan ökat styrvinken med 35% så jag kommer längre på ett varv jämfört med original men Tack ändå
Nu har den sista motor kudden kommit med, beställde ju en för lite första gången hehe och nu har det varit dubbelt så lång leverans tid, därför det tog så lång tid att få hem kudden Provade att skruva dit dörrarna, lite för motivations skull