Det är inte roligt att slipa och dona, men man fattar inte att det kan bli så blankt och fint när det är klart. Har själv polerat en massa delar på mina bilar, så jag vet hur jobbigt det kan vara.
Det är inte roligt att slipa och dona, men man fattar inte att det kan bli så blankt och fint när det är klart. Har själv polerat en massa delar på mina bilar, så jag vet hur jobbigt det kan vara.
Tummen upp på detta projekt!
Nej det är ett antal timmar här kan man säga:P ja men aluminium är endå lättarbetat om man jämför med rostfritt hehe
här är ganska orginal, har en faceup instrumentpanel med kromringar,defi laddtryck till vänster om ratten, A-stolpen är tyvärr inte med på bilden men upplagd tidigare i tråden, sen är det skräddarsydda mattor! hehe
här är det också orginal men trivs bra med det Men visst lite kolfiber hade inte suttit fel! Mycket som man vill ha tex en polerad halvbur i rostfritt och 4-punktsbälte Får se framöver om jag går på denna biten med
http://www1.garaget.org/gallery/archive/93443/816544_wcnp9g.jpg här är det också orginal men trivs bra med det Men visst lite kolfiber hade inte suttit fel! Mycket som man vill ha tex en polerad halvbur i rostfritt och 4-punktsbälte Får se framöver om jag går på denna biten med
Ser sköna ut, men de är då f*n inte snygga Annars ser det förj*vla bra ut hörrö! ^^,