4206
Sök

Bilder: BMW e36- Rusty Rat

400 Inlägg
6 december 2009
Fina bilder tycker den BMW är cool

98 Inlägg
8 december 2009
Helvete vilka klockrena bilder.. älskar första bilden, den ser random ut, typ som att vem som helst hade tagit bilden.
Hoppas du inte tar illa upp om jag snor lite idéer till min när jag tar ut den i vår, fick massa sköna planer på fotografier nu wink
Sjukt grymma kort, verkligen!

Be there or be a lemon

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
9 december 2009
Skönt feta rims på en ny rostad bmw.
Å jag som bara trodde att Opel var ny rostade som en Gevalia burk.

Öh, nån som har sett den ny rostade V40´n som rullar runt i Göteborg, den é inte tråkig.
Trodde den var en av de in tagna på en skrot, tills jag såg den igår ute på vägen med hängande nr plåt.

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
18 augusti 2011
Hallå! Jag är ägare till bilen nu, men moderatorerna på garaget har LÅST bilen pga dåligt skick!

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
18 augusti 2011
Fast en rostig bil är ju aldrig i bra skick hmm

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Film&foto
267 Inlägg
19 augusti 2011
Bra bilder! Favoriten blir den sista!!

MVH Motorbild

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
3 maj 2012

517 Inlägg
3 maj 2012
när jag köpte den i oktober förra året va den inte orange någonstans utan helt brun som en kexchoklad och Höger bakskärm är rutten och borbet fälgarna va väck sad golf läppen satt på dock wink

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
3 maj 2012
SchleX_320 skrev:
när jag köpte den i oktober förra året va den inte orange någonstans utan helt brun som en kexchoklad och Höger bakskärm är rutten och borbet fälgarna va väck sad golf läppen satt på dock wink

Ja riktigt orange var den inte då heller, mera brun.
Synd att fälgarna inte satt kvar:/ de är synd att den är helt sönder svinad inuti också.

517 Inlägg
3 maj 2012
Okay Jaa dom fälgarna va Snygga. Jo men inredningen är inte så illa förutom innertaket då resten är ju helt Okay smile och den funkar klockrent smile utom förarrutan som inte går veva ner hehe

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
3 maj 2012
Jag tyckte den va skit sunkig invändigt:p
Haha ja den funkade inte när jag hade den heller.

517 Inlägg
3 maj 2012
jag gillar bilen iaf smile men vet inte om jag ska behålla den, den är ju ganska törstig sad en sak jag inte förstår dock är varför slipa ner en alpinvit e36:a jag trodde taket va om lackat först tills jag kolla under huven, har letat efter en alpinvit e36 i 2 år och nu har jag plötsligt en som varit det blev lite sur då hehe. Någon som vet varför den blev nedslipad? Bara för stuket eller hade den ytrost eller något jag är bara nyfiken.

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
3 maj 2012
SchleX_320 skrev:
jag gillar bilen iaf smile men vet inte om jag ska behålla den, den är ju ganska törstig sad en sak jag inte förstår dock är varför slipa ner en alpinvit e36:a jag trodde taket va om lackat först tills jag kolla under huven, har letat efter en alpinvit e36 i 2 år och nu har jag plötsligt en som varit det blev lite sur då hehe. Någon som vet varför den blev nedslipad? Bara för stuket eller hade den ytrost eller något jag är bara nyfiken.

De finns nån mer tråd här om när dom slipade ner den och varför. Har för mig att den va ganska risig.
Jag kunde inte ha kvar den för den va på tok för slö:p funderade på o stoppa i motor och låda från en 535a som jag hade liggandes, men tiden fanns inte riktigt.

517 Inlägg
3 maj 2012
Okay hehe den är nog rätt pigg för att vara en 1.8 automat iaf 180 har jag varit uppe i med den sen tyckte jag det räckte med Tanke på att den knappt hade fjädrar hehe. Ok jag får leta lite om jag hittar det smile

Sök