Vadå tjatat? hur många sätt finns det att säga att för att gå upp i vikt krävs mer käk
och för att gå ner krävs mindre käk.
Det är ju bara läsa på spec på käket vad det innehåller i kalorier, sen om det intas via pulver(som kanske består av kråka och grisinälvor) eller via ett ägg spelar ingen roll, det ger samma effekt det är liksom inte anabola det är mat. Sen krävs ju lite vitaminer och shit för att man skall må bra som man inte får i sig via pulver.
Men kreatin ger effekt på mig det är en sak jag vet. Själv tycker jag det är lite jobbigt att smälla i sig 1kg oxfile sen räcker varken plånkan eller magen till för att få den effekten.
Det är så jävla enkelt om man tänker lite. Istället för att tänka så mycket kan man ju ta den tiden till att lyfta skrot istället så har du tjänat igen musklerna som du kommer tjäna om du mot förmodan har tänkt rätt

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!