Jag tycker att detta är ett spännande projekt med mycket potential. Om du bara hade lagt ner mer energi åt att kolla upp fakta och vara noggrannare när du bygger så hade det kunnat bli bra.
Hade du dessutom börjat med att spara ihop till ett fint slutsteg och enbart använt GAS-basen som du hade byggt en riktig låda till så hade du kunnat ha en betydligt bättre anläggning. Jag vet hur det är att bygga på en snål budget då jag har levt på studiebidrag fram tills december och därefter helt utan inkomst. Morsan har sponsrat med bensin och resten har jag fått fixa genom att byta/sälja mina grejer. Det är inte förrän i slutet av Maj som jag äntligen har lite inkomst. Men som sagt har jag lyckats klara mig ändå och jag är säker på att du också kan få ihop lite pengar.
Det jag vill säga är att det känns inte som du verkligen gör ditt bästa och lägger ner energi på det du gör, du har för många småprojekt på gång samtidigt istället för att göra en sak klart ordentligt.
Varför inte börja med att ex fokusera på bagageutrymmet, kolla upp hur andra har gjort sedan bygga ordentlig låda, sänka ner steget i golvet, lite plexi och ljus. Har du ingen som kan hjälpa dig och visa hur man bygger?
Om du bara hade börjat med att fråga hur man kan göra så hade bl.a jag kunnat hjälpa dig med tips, idéer och lådritningar mm.
Senast redigerat av M_icke_ (9 april 2010)
"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"