ETTH - Saab 9-3 Monte Carlo | Uppdaterad 20/5 -12 | Vakna ur dvalan? |
"Ytterst lite historia" Bilen är en Saab 9-3 Monte Carlo Edition -99 som jag införskaffade 2007 innan jag hade körkort! Med små ambitioner till att göra bilen finare än vad den redan var så började jag med att köpa mig... Visa mer
Tchn: Synd det! Fick en snabb tid idag "onsdag" så jag tog den! Tror inte jag gjorde det.. Körde Jönköpings hållet dit och hem! Så nej Träffade dock på en till Monte Carlo utanför Biltema i Jkpg!
Var juh synd, mötte en likadan 9-3 nämligen så var tvungen o fråga Tja imorgon drar en annan till Öret för ett möte med Maptun så får väl se vad det blir för roligheter hehe
Är inte ett saab fan men denna saben är en saab jag verkligen skulle kunna tänka mig:) stillren och riktigt frän bakre kofångaren med dom dubbla utblåsen fick du verkligen till bra riktigt bra:) och roligt att se att du inte lade ner efter krocken utan ficksade det och fick ut denna vackra saab ut på vägarna igen och att du fortsäter att bygga.
Jag medger att jag blir latare än latast på sommaren! I alla fall med att göra saker med bilen! Har jobbat för det mesta hela sommaren så det har inte blivit av att göra något!
Har inte fått på bromsarna än! Men dem åker nog på inom dem närmsta dagarna för idag så har jag införskaffat mig en uppsättning BBS CK 19" fälgar "Silver" som sitter så j*vla underbart på bilen!
pontiacen: Tack du! Ja jag kan inte annat än att hålla med!
henne_svenne: Hehe kommer så småningom! Tack henne_svenne det värmer att höra!
-------
Jahapp, då har man försökt att göra lite då i garaget! Blev lite lack då broms slangarna är för tok för långa som jag fick med i kittet ifrån Maptun! :S Så måste försöka hitta andra lite kortare!
Bilder får tala för sig själva!
Maskot!
På tok för lång slang! Måste hitta ny...
Smakert! Nästan så man hade kunnat ha större bromsar! ^^