Bra bil att styla för små summor?

Zanzorios
4 januari 2010 · 35 Inlägg

Hej!
Ska köpa ny bil till sommaren. Men jag vet inte direkt vad jag ska ha:S
Jag vill att det ska finnas lätt med delar till kjolpaket och liknande. Sen har jag även tänkt ha lite ljud i den med bas. Jag tänkte höra vad ni tycker är en bra styling bil? Jag är inte så duktig på att göra egna grejer än och vill inte att det ska se ut som taikon:P  vill att det ska va en sedan liknande med 5 dörrars.


Alltså kortfattat.
Model: Sedan
Styling: Finnas gott om kjolpaket.
Ljud: finnas bra med plats för ett par feta basar,
Motor: Inte för liten och inte för stor 1,6 - 2,0 eventuellt Turbo i den.
Pris: 20 000 - 40 000
Hoppas ni fattar och kan hjälpa mig:D

MVH Dawa

_Tony_ ???
4 januari 2010 · 661 Inlägg

Audi A4 1.8T ?????

Darkie dARKiE
4 januari 2010 · 5 031 Inlägg

vw passat

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Zanzorios
4 januari 2010 · 35 Inlägg

_Tony_ skrev:
Audi A4 1.8T ?????

Har funderat på den men det är just det att då blir det krångligare att få igenom basen från bagaget.

Jag skulle ju kunna göra luft rör från hatthyllan ner till bagaget men det skulle inte hjälpa jätte mycket eller?

Thullen
4 januari 2010 · 1 653 Inlägg

Honda Civic, fins som sedan och är då billig i inköp och går att få riktigt läckra.

om du inte är rädd för att shoppa på Ebay så fins det drösvis med billig styling till dem, och bodykits brukar det komma ut lite då och då på hondaklubbens annonsforum.

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T
_Tony_ ???
4 januari 2010 · 661 Inlägg

Zanzorios skrev:

_Tony_ skrev:
Audi A4 1.8T ?????

Har funderat på den men det är just det att då blir det krångligare att få igenom basen från bagaget.

Jag skulle ju kunna göra luft rör från hatthyllan ner till bagaget men det skulle inte hjälpa jätte mycket eller?

Hade en passat förut. typ samma bil. hade 2st 12" i den o de lät rätt bra fast de va skit GAS basar.
Ja tog en 8" basport och satt i mittarmstödet när man fällt ner de... blev bra... hatthyllan är av plåt så lite knöligt att göra hål där har ja för mej..
men man kan ju ta bort issoleringen under själva hatthyllan... gjorde de i en bmw ja hade... funkar oxå bra.

Rayya
4 januari 2010 · 876 Inlägg

Golf 3

Volvo V70n "Likeface" (2001)
Ekis!
4 januari 2010 · 1 210 Inlägg

Saab 900 t ifrån 95-98 en sån med rätt mil och ett litet steg trim är ju en kul bil smile bör du kunna hitta för typ 20 papp i bra skick och så kan du även bygga kanon bra ljud i en sån tongue

thetommy lala~~
5 januari 2010 · 88 Inlägg

civic eller någon annan honda bil

evilaudio
5 januari 2010 · 16 195 Inlägg

köp min golf VR6 big_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Aero T16
5 januari 2010 · 1 327 Inlägg

Finns nog rätt så många bmw e36 i den prisklassen.

Finns mycket styling till dem och många som redan är stylade.

Carlee82 Icke gående Hellaflush wannabe
5 januari 2010 · 287 Inlägg

Zanzorios skrev:
Hej!
Ska köpa ny bil till sommaren. Men jag vet inte direkt vad jag ska ha:S
Jag vill att det ska finnas lätt med delar till kjolpaket och liknande. Sen har jag även tänkt ha lite ljud i den med bas. Jag tänkte höra vad ni tycker är en bra styling bil? Jag är inte så duktig på att göra egna grejer än och vill inte att det ska se ut som taikon:P  vill att det ska va en sedan liknande med 5 dörrars.


Alltså kortfattat.
Model: Sedan
Styling: Finnas gott om kjolpaket.
Ljud: finnas bra med plats för ett par feta basar,
Motor: Inte för liten och inte för stor 1,6 - 2,0 eventuellt Turbo i den.
Pris: 20 000 - 40 000
Hoppas ni fattar och kan hjälpa mig:D

MVH Dawa

Jag hade köpt en BMW e36 med m-sport paket typ denna: http://www.blocket.se/uppsala/Bmw_323__ … 10&w=3
Dom är ju redan färdigstylade, så då kan du lägga pengar du får över på billjud. Vill du göra den lite mer personlig kan du ju köpa andra 17-18" fälgar, det finns massor av begagnade fälgar till bra priser att välja mellan.

Såhär beter sig ryggradslösa kräk! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 884#997884
kenny_crx
5 januari 2010 · 836 Inlägg

Ekis! skrev:
Saab 900 t ifrån 95-98 en sån med rätt mil och ett litet steg trim är ju en kul bil smile bör du kunna hitta för typ 20 papp i bra skick och så kan du även bygga kanon bra ljud i en sån tongue

ja och det finns såååååå mycket styling till en saab :p

honda prelude finns oxå för bra summor...nissan 200sx hittar du nog oxå i den prisklassen och roligare bil än den hittar du nog inte för dom pengarna

Honda CRX "Lets Stance 2015" (1988)
Aerodynamik ...
5 januari 2010 · 7 120 Inlägg

Nissan 200sx s13

Ekis!
5 januari 2010 · 1 210 Inlägg

kenny_crx skrev:

Ekis! skrev:
Saab 900 t ifrån 95-98 en sån med rätt mil och ett litet steg trim är ju en kul bil smile bör du kunna hitta för typ 20 papp i bra skick och så kan du även bygga kanon bra ljud i en sån tongue

ja och det finns såååååå mycket styling till en saab :p

honda prelude finns oxå för bra summor...nissan 200sx hittar du nog oxå i den prisklassen och roligare bil än den hittar du nog inte för dom pengarna

Ja deeee gör de tillräckligt!! realcar har väll 4 olika spoiler paket till dom... sen finns de väll 5 olika fronter minst speedparts har bra mycke till dom.. även om du så söker så kan ju Sahlin på gorg fixa mycket kul åt just NG karossen... men du är ju säkert en riktig plast Ufo bög med massor av blinkande dioder och skit så självklart ska man då förespråka Honda lr en annan tråkig FF kopia wink tongue

kenny_crx
5 januari 2010 · 836 Inlägg

Ekis! skrev:

kenny_crx skrev:

Ekis! skrev:
Saab 900 t ifrån 95-98 en sån med rätt mil och ett litet steg trim är ju en kul bil smile bör du kunna hitta för typ 20 papp i bra skick och så kan du även bygga kanon bra ljud i en sån tongue

ja och det finns såååååå mycket styling till en saab :p

honda prelude finns oxå för bra summor...nissan 200sx hittar du nog oxå i den prisklassen och roligare bil än den hittar du nog inte för dom pengarna

Ja deeee gör de tillräckligt!! realcar har väll 4 olika spoiler paket till dom... sen finns de väll 5 olika fronter minst speedparts har bra mycke till dom.. även om du så söker så kan ju Sahlin på gorg fixa mycket kul åt just NG karossen... men du är ju säkert en riktig plast Ufo bög med massor av blinkande dioder och skit så självklart ska man då förespråka Honda lr en annan tråkig FF kopia wink tongue

E inne på realcars sida just nu och hittar två frontspoilers och en bak kjol men dom kanske har en special avdelning som bara saab folk kommer in på??? vad vet jag, jg e jy en riktig plast ufo bög som har massa blinkande dioder och skit.

Vet inte om du fick för dej att jag hatar saab på något underligt sätt men så e inte fallet, visst tycker kvaliten e samma som en centrum mp3 spelare men det e en helt annan femma...men vill man ha en bil som vilken svensson som helst kör runt i så köper man väl en saab 900 men vill man ha en sportbil som rör på sej och har bakhjulsdrift och en MASSA styling så köper man en 200sx.


MEEEEEEEEEEEEEEEEEEN SOM SAGT! vad vet jag! jag e bara en sån riktig plast ufo bög (K)

Honda CRX "Lets Stance 2015" (1988)
KBerglund Bilskadeentusiast
5 januari 2010 · 291 Inlägg

vento vr6.

Sen besöker du typ17.de så ska du se på billiga delar.

Tex emblemlösgrill till min golf etta betalade jag runt 500 :- Realcar kostar den mellan 2000-3000:-
Klarglaslampor ca 700 paret. På Realcar mellan 2000-3000:- sjukt.
Nu kanske priserna ändrats lite men så var det för något år sedan.

Senast redigerat av KBerglund (5 januari 2010)

Ekis!
5 januari 2010 · 1 210 Inlägg

kenny_crx skrev:

Ekis! skrev:

kenny_crx skrev:
ja och det finns såååååå mycket styling till en saab :p

honda prelude finns oxå för bra summor...nissan 200sx hittar du nog oxå i den prisklassen och roligare bil än den hittar du nog inte för dom pengarna
Ja deeee gör de tillräckligt!! realcar har väll 4 olika spoiler paket till dom... sen finns de väll 5 olika fronter minst speedparts har bra mycke till dom.. även om du så söker så kan ju Sahlin på gorg fixa mycket kul åt just NG karossen... men du är ju säkert en riktig plast Ufo bög med massor av blinkande dioder och skit så självklart ska man då förespråka Honda lr en annan tråkig FF kopia wink tongue

E inne på realcars sida just nu och hittar två frontspoilers och en bak kjol men dom kanske har en special avdelning som bara saab folk kommer in på??? vad vet jag, jg e jy en riktig plast ufo bög som har massa blinkande dioder och skit.

Vet inte om du fick för dej att jag hatar saab på något underligt sätt men så e inte fallet, visst tycker kvaliten e samma som en centrum mp3 spelare men det e en helt annan femma...men vill man ha en bil som vilken svensson som helst kör runt i så köper man väl en saab 900 men vill man ha en sportbil som rör på sej och har bakhjulsdrift och en MASSA styling så köper man en 200sx.

Sorry såg oxå nu att deras sortiment på frontar hade minskat... ??  nej då du får hata vad du vill smile lika väl som jag smile  jag gillar stilrent de vill säga eftermarknads styling som till 200sx är så där blir för mycket enligt mig.. inte allt.. men mycke, sen så tycker jag även att 200 är en dussin bil lika mycke som saab big_smile kvaliten på nissan är ju säkert bättre än saab ng??? näää skulle inte tro de tongue  Om vi då även ska göra en krass sökning på saab vs nissan 200sx
så tycker jag att både bilarna har potential till att bli både feta/stilren/snygga beroende på vem som bygger dom... smile  Pardon mitt första svar inge ont menat kanske lite för vasst ...

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEN SOM SAGT! vad vet jag! jag e bara en sån riktig plast ufo bög (K)

Senast redigerat av Ekis! (5 januari 2010)

aakesson
5 januari 2010 · 812 Inlägg

Golf GTI -98, -99

Moser .-ϻΘϨƎЯ
6 januari 2010 · 1 313 Inlägg

golf3, finns hur mkt billig styling som hellst, sen perfa att bygga ljud i!!

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang