jag har alltid jordat där .. å har även aldrig haft nå beskymmer heller .. förutom i a3an där va ja tvungen att jorda i båda bältes fästena .. innan ja gjorde det tappa ja ca 1.5volt
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
jag har alltid jordat där .. å har även aldrig haft nå beskymmer heller .. förutom i a3an där va ja tvungen att jorda i båda bältes fästena .. innan ja gjorde det tappa ja ca 1.5volt
Då har jag inte gjort det fel i alla fall.
du sköter dig
hitta lite mera ha polerat upp svägerskans xc70i faaan tror nästan ja börja få koll på det här sen skulle hon ha ny stereo en bt 6051a å mds högtalare ifram skulle va billigt oooooooooo grymma pjäser sen stoppa ja dit lite silent coat å lite taggmatta i dörren utan på coaten efter tusen mindre fina ord ..så va org stereon ute .. å ramen fick smaka lite äkta fusk kolfiber osså stoppa ja i lågnivå kabel å remote på engång .. för snart kan ja svära på att hon vill ha baas ha bommat å knäppa på möjje men hoppas de duger iaf ... å annars får ni väl buuua då
Då har jag inte gjort det fel i alla fall.
du sköter dig
Gött!
Men en Volvo Putte!? Hoppas du tvättade dig ordentligt efteråt!
Jag har en fråga angående din taggmatta Putte, om jag får fråga. Hur mycket ska man ha på dörren? Bara runt högtalaren eller hela dörren?
klart du får fråga e väl smaksak det ja bruka ha 1-2 lager silent coat i dörren .. sen bruka ja sätta en bit bakom högtalaren på ca 45*45cm typ .. blir lite skillnad i ljudet me mattan .. men jag har även sett några som sätter taggmatta i hela dörren å ... men då vill man helst ha en vag-bil så kan man ta lös plåten som sitter i dörren