4540
Sök

Racer-puttes playground ...

Här kommer det en massa bus å annat skoj att visas som jag pysslar med :)

2 404 741 Visningar
Uppdaterades senast 30 januari 2020
6 558 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
MammaNina skrev:
Piratstikin skrev:
MammaNina skrev:

Jaaaaaaaaaaa.... just det ja.... minnet e bra men kort :-)
Värsta sockerbomben..
"Putte and the Sugerbomb"  big_smile

Skäll inte på mig i sommar när jag sätter tänderna i dina dörrsidor bara xD

Akta dej för alla getingar bara :-)

lol lol

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

Trucker
52 Inlägg
2 februari 2013
vafan ?? inte vårt inne på flera dagar och inga inlägg i tråden? de måste va nå fel... Vänta nu! jag prenumererar ju inte på tråden! de får ju inte hända när man pratar om bästa tråden på g.org !

Somliga kallar det lyx, Mercedes kallar det standard.

235 Inlägg
2 februari 2013
racer-putte skrev:
Piratstikin skrev:
MammaNina skrev:

Jaaaaaaaaaaa.... just det ja.... minnet e bra men kort :-)
Värsta sockerbomben..
"Putte and the Sugerbomb"  big_smile

Skäll inte på mig i sommar när jag sätter tänderna i dina dörrsidor bara xD

lollol inte mig du ska va rädd för ..värre me frun som e socker beroende tongue tongue kan bli elak HAHA

Ähhh..... dom får ta varsin dörr..... :-)

Allt går
Utom går utom små barn och tennsoldater

6 558 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
Dahlmasen skrev:
vafan ?? inte vårt inne på flera dagar och inga inlägg i tråden? de måste va nå fel... Vänta nu! jag prenumererar ju inte på tråden! de får ju inte hända när man pratar om bästa tråden på g.org !

jo e lite  lugnt nu  ..fick ett extra barn för 10dar sedan smile  men imorron blire garaget ... kul att du gillart ..men bästa tråden på g.org va väl kanske till att ta i smile

235 Inlägg
2 februari 2013
racer-putte skrev:
Dahlmasen skrev:

jo e lite  lugnt nu  ..fick ett extra barn för 10dar sedan smile  men imorron blire garaget ... kul att du gillart ..men bästa tråden på g.org va väl kanske till att ta i smile

Blivit pappa igen???

Allt går

6 558 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:
Dahlmasen skrev:

Blivit pappa igen???

joruu inte för inte ja kallar mig racer tongue man e som en vild kanin på gotland lol lol lol

235 Inlägg
2 februari 2013
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:

Blivit pappa igen???

joruu inte för inte ja kallar mig racer tongue man e som en vild kanin på gotland lol lol lol

Hmmm.... därav frun med sockerbehov :-)

Grattis mannen!!
Bidde det en blå eller rosa?

Allt går

6 558 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:

Blivit pappa igen???

Grattis mannen!!

en blå big_smile  som e 8år gammal å kallar  mig för morbror putte big_smile   ha syrrans pojk för  hon e hos mamma som har opererat ryggen å fått 6 titanium skruvar i ryggen  .. så han e bara på kort besök  hahah   big_smile

235 Inlägg
2 februari 2013
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:

Grattis mannen!!

en blå big_smile  som e 8år gammal å kallar  mig för morbror putte big_smile   ha syrrans pojk för  hon e hos mamma som har opererat ryggen å fått 6 titanium skruvar i ryggen  .. så han e bara på kort besök  hahah   big_smile

Ha ha ha!!! Jaha!!!!

Allt går

6 558 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:

Grattis mannen!!

Ha ha ha!!! Jaha!!!!

fast vi har sluppit några inlägg .. ifall tant tagit på sig glasögonen å läst riktigt .. då har du sett att det stod EXTRA barn big_smile lol lol tongue

235 Inlägg
2 februari 2013
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:

Ha ha ha!!! Jaha!!!!

fast vi har sluppit några inlägg .. ifall tant tagit på sig glasögonen å läst riktigt .. då har du sett att det stod EXTRA barn big_smile lol lol tongue

Hmmm jo.... men med din dialekt kan det säkert betyda vad som helst...för tant hade faktiskt på sig glasögonen....så det så!!!! :-)

Allt går

6 558 Inlägg
2 februari 2013
Trådstartare
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:

Ha ha ha!!! Jaha!!!!

Hmmm jo.... men med din dialekt kan det säkert betyda vad som helst...för tant hade faktiskt på sig glasögonen....så det så!!!! :-)

vart hade du dom då i pannan lr  lol lol lol

235 Inlägg
2 februari 2013
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:

vart hade du dom då i pannan lr  lol lol lol

Ha ha  nä där som ska vara och det är inte i pannan big_smile

Allt går

9 150 Inlägg
3 februari 2013
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:

Grattis mannen!!

Flaggan i topp det blev en med snopp! 8år, han e begagnad då jue! tongue
Trist med syrran din, diskbråck? Hoppas hon sköter sig så hon blir bra i ryggen igen. Inget kul med såntdär.

Fogskum Putte? Du som skulle plasta å greja, det där e ju fusk!

6 558 Inlägg
3 februari 2013
Trådstartare
hann me garaget ida nån timme smile  kapa till en skiva till racket . som ja rita lite på
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-404b582ee02872601437cc04e21bd7e5.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-7537c7080348ede4a89cd29a3ab6ec0d.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-7b9025ac56269805b26b24c39024ef22.jpg
där ska ja ha den ..lite jobb kvar bara  tongue
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-76d40da02e2dded72fb1924b5672496e.jpg
simsalabim så va skarven borta smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-9e25e7ca9ed3aab09fb64d84b26f65f1.jpg
eftersom ja bara hade en masonite under ..så blev de inte så bra som ja vela .. så ja knacka bort fluffet ..nu ska det plastas ist 
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-eafca69cf69b5461627128fe01171c69.jpg
osså ha ja putsat lite kanter på baffeln smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-d7b7d5798e05cd3c56472a585b59649e.jpg

282 Inlägg
3 februari 2013
mums!

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 februari 2013
Fint Skit Puttelille!

Edit: Skriver man med enbart stora bokstäver, så blir första bokstaven i vart ord stor, resten små...
Senast redigerat av _DamnIt (3 februari 2013)

983 Inlägg
3 februari 2013
Fan så snyggt Putte!
Fortsätter du så kanske du blir lite små färdig tills ja kommer upp wink
Skulle va kul å se vart magin sker!

6 558 Inlägg
3 februari 2013
Trådstartare
Firetunez skrev:
mums!

ät inte för möjje  ..blir torr i munnen då tongue