Du menar att det inte kommer massa roliga bilder och att du kommer hamna på sofflocket ett tag nu då????????
det må vara att ja bor i norrland ..men nån jävla träsoffa me lock ha ja fan inte iaf se det såhär då ja tar helgledigt
Hmmmm Putte..... lyft på dynan på soffan.... där under finns det ett trälock.... eller så lyxar du till det och sjunker ner i skinnsoffan... eller tyg.... (vad fan vet jag ) :-D
Du har säkert förtjänat lite ledigt.... men bara för denna gången... så du har energi att tampas med SBP sen :-)och tv-skärm... :-)
tyvärr så blir inte detta enda gången ska till fjällen å åka slalom me barnen å frun på sportlovet å sen veckan efter påsk
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
det må vara att ja bor i norrland ..men nån jävla träsoffa me lock ha ja fan inte iaf se det såhär då ja tar helgledigt
Hmmmm Putte..... lyft på dynan på soffan.... där under finns det ett trälock.... eller så lyxar du till det och sjunker ner i skinnsoffan... eller tyg.... (vad fan vet jag ) :-D
Du har säkert förtjänat lite ledigt.... men bara för denna gången... så du har energi att tampas med SBP sen :-)och tv-skärm... :-)
tyvärr så blir inte detta enda gången ska till fjällen å åka slalom me barnen å frun på sportlovet å sen veckan efter påsk
OK då..... ledigheten beviljad :-)
här händer det inte myche iaf .. ha legat i 40s feber sen i fredags kväll sen i lördas fick ja för att ta en tupplur på 5sekunder i hallen men de verka va på rätt väg nu iaf ;D men medans pillerna verkar så kan man hinna med att shoppa till bilen.. så att de e bar å kör när man e frisker igen å nu ha lcd-skärmen kommit så en sak till som kan göras klar ... sen lite bad news ,,,den blåa vinylen finns fan inte att få tag på mer ..men ellbe.se ha letat å hittat ett som e snarlikt ..så ska kika på det bara man e kry igen
här händer det inte myche iaf .. ha legat i 40s feber sen i fredags kväll sen i lördas fick ja för att ta en tupplur på 5sekunder i hallen men de verka va på rätt väg nu iaf ;D men medans pillerna verkar så kan man hinna med att shoppa till bilen.. så att de e bar å kör när man e frisker igen å nu ha lcd-skärmen kommit så en sak till som kan göras klar ... sen lite bad news ,,,den blåa vinylen finns fan inte att få tag på mer ..men ellbe.se ha letat å hittat ett som e snarlikt ..så ska kika på det bara man e kry igen http://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-6e4f70fcc025326c6ecb04954b46f8f2.jpg
Aj du !! Flunsan kom med dunder och brak!!! Hoppas du blir bra snart!!
Att köra sin powernap i hallen bland galgar och snöblöta dojjor verkar ju inte det optimala.... hallmattan kan ju knappt vara skön att mysa in sig i :-)
Ta sängen nästa gång... kan jag starkt rekommendera.
Angående din vinyl så kan jag tipsa om Texla här i Göteborg. www.texla.se Dom tillverkar och håller på med vinyl till både bilindustrin och annan verksamhet. Sen finns ju Bennecke Kaliko i Tyskland. Dom är en leverantör till mitt jobb.. och vi använde ju med en hel del vinyl :-) Ser att det finns en svensk sida med. Kanske värt att kolla upp? :-)
ahh men valde jue liksom inte att knoppa där själv HAHA .. ahh men de löser sig dom hade hittat ett likvärdigt redan sen dom har typ flera 100a vinyler att välja på så de får räcka det .. svårt nog det
ahh men valde jue liksom inte att knoppa där själv HAHA .. ahh men de löser sig dom hade hittat ett likvärdigt redan sen dom har typ flera 100a vinyler att välja på så de får räcka det .. svårt nog det
Nä jag förstod det... du verkar inte vara nån "spontansovare" Hoppas att pillrena tar bort det som inte ska vara där och att du är på benen snart igen. Men TA DET LUGNT.... !!!!!
Gött att vinylen löste sig.... du kan ju inte falla på en sån sak heller... eller ännu värre...behöva byta färg !!!