4726
Sök

Racer-puttes playground ...

Här kommer det en massa bus å annat skoj att visas som jag pysslar med :)

2 380 449 Visningar
Uppdaterades senast 30 januari 2020
235 Inlägg
14 februari 2013
racer-putte skrev:
WooDMaN skrev:
racer-putte skrev:

det må vara att ja bor i norrland  ..men nån jävla träsoffa me lock ha ja fan inte iaf big_smile  se det såhär då ja tar helgledigt smile

JOHO du har visst en TRÄsoffa i köket som du brukar sova på när du inte skött dig. big_smile big_smile big_smile

kruxet e att den soffan e hemma i tierp big_smile big_smile  å den soffan e sååå tunn så den vill man inte ligga på lr under

UNDER soffan verkar lite hmmmmm...udda...
Du e ju inte så storväxt så locket håller säkert :-)

Allt går
Utom går utom små barn och tennsoldater

6 558 Inlägg
14 februari 2013
Trådstartare
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:
Du menar att det inte kommer massa roliga bilder och att du kommer hamna på sofflocket ett tag nu då????????

det må vara att ja bor i norrland  ..men nån jävla träsoffa me lock ha ja fan inte iaf big_smile  se det såhär då ja tar helgledigt smile

Hmmmm Putte..... lyft på dynan på soffan.... där under finns det ett trälock.... eller så lyxar du till det och sjunker ner i skinnsoffan... eller tyg.... (vad fan vet jag ) :-D

Du har säkert förtjänat lite ledigt.... men bara för denna gången... så du har energi att tampas med SBP sen :-)och tv-skärm... :-)

tyvärr så blir inte detta enda gången ska till fjällen å åka slalom me barnen å frun på sportlovet å sen veckan efter påsk big_smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

235 Inlägg
14 februari 2013
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:

Hmmmm Putte..... lyft på dynan på soffan.... där under finns det ett trälock.... eller så lyxar du till det och sjunker ner i skinnsoffan... eller tyg.... (vad fan vet jag ) :-D

Du har säkert förtjänat lite ledigt.... men bara för denna gången... så du har energi att tampas med SBP sen :-)och tv-skärm... :-)

tyvärr så blir inte detta enda gången ska till fjällen å åka slalom me barnen å frun på sportlovet å sen veckan efter påsk big_smile

OK då..... ledigheten beviljad :-)

Allt går

6 558 Inlägg
14 februari 2013
Trådstartare
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:

big_smilebig_smile

235 Inlägg
14 februari 2013
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:

big_smilebig_smile

MEN!!!!!
Inga gipsade ben armar,händer eller gipsvagga...!!! På nån av Er!!!!

Allt går

6 558 Inlägg
14 februari 2013
Trådstartare
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:

big_smilebig_smile

MEN!!!!!

haha kommer inte hända .. min farsa e stenmark vettu  tongue tongue

235 Inlägg
14 februari 2013
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:

big_smilebig_smile

MEN!!!!!

Känns tryggt!!!!!  :-D

Allt går

6 558 Inlägg
14 februari 2013
Trådstartare
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:

MEN!!!!!

de e bar å åk smile smile

235 Inlägg
14 februari 2013
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:

"Undan med dej kråkjävel"!!!!!  :-)

Allt går

6 558 Inlägg
14 februari 2013
Trådstartare
MammaNina skrev:
racer-putte skrev:
MammaNina skrev:

"Undan med dej kråkjävel"!!!!!  :-)

värsta svängen hökarängen HAHA

235 Inlägg
14 februari 2013
http://www.youtube.com/watch?v=OzNFxpqI8ec

Bilden e klar!!!!!! *skrattar så jag gråter*

Allt går

6 558 Inlägg
14 februari 2013
Trådstartare
MammaNina skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=OzNFxpqI8ec

Bilden e klar!!!!!! *skrattar så jag gråter*

lol lol lol

68 Inlägg
15 februari 2013
vad skulle man göra utan limpistol? så jäkla bra! ser fint ut!

6 558 Inlägg
18 februari 2013
Trådstartare
Snekliw skrev:
vad skulle man göra utan limpistol? så jäkla bra! ser fint ut!

ja du  säg det big_smile  tackar smile

6 558 Inlägg
19 februari 2013
Trådstartare
här händer det inte myche iaf  .. ha legat i 40s feber sen i fredags kväll smile  sen i lördas fick ja för att ta en tupplur på 5sekunder i hallen  yikes  men de verka va på rätt väg nu iaf ;D  men medans  pillerna verkar så kan man hinna med att shoppa till bilen.. så att de e bar å kör när man e frisker igen smile   å nu ha lcd-skärmen kommit  så en sak till som kan göras klar  ... sen lite bad news  ,,,den blåa vinylen finns fan inte att få tag på mer  ..men ellbe.se  ha letat å hittat ett som e snarlikt  ..så ska kika på det bara man e kry igen smile 
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-6e4f70fcc025326c6ecb04954b46f8f2.jpg

174 Inlägg
19 februari 2013
Näääääää, den vinylen som var så perfekt! sad hoppas på att den andre passar lika bra isf big_smile

Högerregeln, för dig som vill dö med vetskapen om att du hade rätt.

6 558 Inlägg
20 februari 2013
Trådstartare
Wabbzen skrev:
Näääääää, den vinylen som var så perfekt! sad hoppas på att den andre passar lika bra isf big_smile

att den är .. men tror dom ha  lyckats bra  me den andra big_smile .. ska bara få dom ur å fara upp å kika på den big_smile

235 Inlägg
20 februari 2013
racer-putte skrev:
här händer det inte myche iaf  .. ha legat i 40s feber sen i fredags kväll smile  sen i lördas fick ja för att ta en tupplur på 5sekunder i hallen  yikes  men de verka va på rätt väg nu iaf ;D  men medans  pillerna verkar så kan man hinna med att shoppa till bilen.. så att de e bar å kör när man e frisker igen smile   å nu ha lcd-skärmen kommit  så en sak till som kan göras klar  ... sen lite bad news  ,,,den blåa vinylen finns fan inte att få tag på mer  ..men ellbe.se  ha letat å hittat ett som e snarlikt  ..så ska kika på det bara man e kry igen smile 
http://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-6e4f70fcc025326c6ecb04954b46f8f2.jpg

Aj du !! Flunsan kom med dunder och brak!!! Hoppas du blir bra snart!!

Att köra sin powernap i hallen bland galgar och snöblöta dojjor verkar ju inte det optimala.... hallmattan kan ju knappt vara skön att mysa in sig i :-)

Ta sängen nästa gång... kan jag starkt rekommendera.

Angående din vinyl så kan jag tipsa om Texla här i Göteborg. www.texla.se
Dom tillverkar och håller på med vinyl till både bilindustrin och annan verksamhet.
Sen finns ju Bennecke Kaliko i Tyskland. Dom är en leverantör till mitt jobb.. och vi använde ju med en hel del vinyl :-) Ser att det finns en svensk sida med. Kanske värt att kolla upp? :-)

Allt går

6 558 Inlägg
20 februari 2013
Trådstartare
ahh men valde jue liksom inte att knoppa där själv HAHA  .. ahh men de löser sig dom hade  hittat ett likvärdigt  redan big_smile  sen dom har typ flera 100a vinyler att välja på så de får räcka det  .. svårt nog det tongue

235 Inlägg
20 februari 2013
racer-putte skrev:
ahh men valde jue liksom inte att knoppa där själv HAHA  .. ahh men de löser sig dom hade  hittat ett likvärdigt  redan big_smile  sen dom har typ flera 100a vinyler att välja på så de får räcka det  .. svårt nog det tongue

Nä jag förstod det... du verkar inte vara nån "spontansovare"
Hoppas att pillrena tar bort det som inte ska vara där  och att du är på benen snart igen. Men TA DET LUGNT.... !!!!!

Gött att vinylen löste sig.... du kan ju inte falla på en sån sak heller... eller ännu värre...behöva byta färg !!! madrollyikes

Allt går

Sök