Lite mer bilder då Limmat fast 6.5ringar i bakdörrarna Blåsigt värre Träet fixxar me fleecen på mina dörrar Blev lite torr i munnen Å det som blev över smeta ja på mina dörrar Plastad å klar ..nu får det sitta fast på tork Tog å botta ur för en diskant mellan mina amegor i dörrarna När de va hål i dörren så såg ja att ja kanske överdoserat me glasfibermatta va allt det men ha kommit en bra bit på vägen mee skuffen ..å den kommer bli grym iår kan ja lova hääääjjjjjjjjjj svääjjjjjjjjjjjs
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Nemen ser man på, de tar sig!! Men varför diskanter i dörrarna!? Är det för när du ska dema? Blir ju lite smålustig ljudbild annars, då kan du glömma att jag hjälper dig ställa in ljudet.
Nemen ser man på, de tar sig!! Men varför diskanter i dörrarna!? Är det för när du ska dema? Blir ju lite smålustig ljudbild annars, då kan du glömma att jag hjälper dig ställa in ljudet.
dom kommer sitta på ett eget steg me brytare så de e lugnt de HERR MODERATORN
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Ojoj sicket lyx! En annan lösning som jag nog hade kört är att ha ett komplett kit i dörren som man sen bara kör ett lågpassfilter på när man inte ska dema. Men det är ju jag det...