japp ett gäng bilder då Tog å borra hål så järnen sitter fast + så ha ja nått att dra fast batterierna i å Dags att fixxa nått så man kan dra fast steget Det sitter fast nu Kladda på lite slipgrund på läppen för å se ojämnheter bättre Ena ss2 steget sitter på plats å är plastat å klart La lite matta å förstärkte litegrann Spacklat på bak-dörrarna Hummm ska han hitte på nuråå En stoooooooooooooor slotport kanske Fiiiint japp va lite grann det häääjjjjjjjjjjjjj sväjjjjjsss
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Kommer bli finare än Pamela Anderssons rattar det här. När tror du att du blir klar på ett ungefär?
ahh svårt å säga det ... men bilen kommer jue inte att lackas förrens tidigast om ca 4-5 veckor å då tänkte ja försöka att ha kommit igång me att klä allt
Kommer bli finare än Pamela Anderssons rattar det här. När tror du att du blir klar på ett ungefär?
ahh svårt å säga det ... men bilen kommer jue inte att lackas förrens tidigast om ca 4-5 veckor å då tänkte ja försöka att ha kommit igång me att klä allt
Åhfan! Tänkte mer om du hinner bli klar med bilen 14/5 när det är träff här i Söderhamn så man får höra lite ljuva toner.
Åhfan! Tänkte mer om du hinner bli klar med bilen 14/5 när det är träff här i Söderhamn så man får höra lite ljuva toner.
aha men de märks annars kommer det väl fler träffar i s-hamn
Senast redigerat av racer-putte (6 mars 2011)
jäkla smart att ha steget så... hur har du satt fast stativet som steget ska sitta på?
plattjärnet närmast bakstycket sitter me vinkel järn å de närmast bakljuset ha ja borrat hål i golvet å dragit genomgående me ett plattjärn under .. så nu kan ja fästa upp batterierna riktigt
Har prenumererat på denna tråden sen jag såg Vento VR6, men inte läst igenom förrän nu. Rätt schyssta byggen må jag säga. Audin var ju ungefär sådant man brukar stöta på, men det här senaste bygget är ju helt galet! Blivit inspirerad av en annan galen ljudbyggare som tycker om Jettor här på forumet eller?
Har prenumererat på denna tråden sen jag såg Vento VR6, men inte läst igenom förrän nu. Rätt schyssta byggen må jag säga. Audin var ju ungefär sådant man brukar stöta på, men det här senaste bygget är ju helt galet! Blivit inspirerad av en annan galen ljudbyggare som tycker om Jettor här på forumet eller?
AHHH de tog väl inte så lång tid kan ja tänka mjooo visst kan väl en ide lr 2 kommit från elak-stereo men visst finns likheterna .. men snart så kommer du å alla andra se att de kommer att skilja en heldel på våra byggen kul att du gillart mvh putte
Då kör vi ett gäng bilder då Racket fiiiiint RITA RITA :p Tog ett tag de här Sen vare tajm att gå ut i vårsolen En del på plats VOILAAAAAAAAAA Sen tog ja å gjorde en likadan fast spegelvänd till racket den ligger åt fel håll på bilden Bara en bild på hur järnen sitter fast Sen prata ja me lackerarn å han rekommendera att ta bort popnitarna ..risken finns att dom kommer krypande efter ett tag ... så börja me det sen släppte rubbet ja plastat men men va säger man GÖR OM GÖR RÄTT va allt det imorron kommer trä-huvet så ska vi klä hans dörrar + dags att klä min instrument bräda .. Å då äre VARNING för lätt porriga bilder över å ut
Haha, det var visst ett par sidor att bläddra igenom. Man måste ju ha någon inspirationskälla och elak-stereosnubben har ju gjort ett par schyssta byggen nu. Kan ju erkänna att jag är lite svag för Vento med då, och VR6an är ju en riktigt rolig maskin!
Haha, det var visst ett par sidor att bläddra igenom. Man måste ju ha någon inspirationskälla och elak-stereosnubben har ju gjort ett par schyssta byggen nu. Kan ju erkänna att jag är lite svag för Vento med då, och VR6an är ju en riktigt rolig maskin!
kul kul att du tog dig tid att göra det de har han absolut gjort du då är vi 2st fast har inte en aning om hur den går ha inte provkört den än men snart åker motorn ur å iväg på renovering sen jävvlar skare gasas