Här kommer det en massa bus å annat skoj att visas som jag pysslar med :)
racer-putte skrev:Obx skrev:Mysig klump de där o jäääs kommer snart mer porr
Obx skrev:Mysig klump de där
Wiesel skrev:Skapligt ögonporr detdär!
_Performance_ skrev:Haha fan vad kul det var att jämföra bilderna på lilla högtalaren och basen. Var en viss skillnad hahah
racer-putte skrev:_Performance_ skrev:Haha fan vad kul det var att jämföra bilderna på lilla högtalaren och basen. Var en viss skillnad hahah heheh sant kollade nyss,, amegan e mindre än dammkåpan på basen
racer-putte skrev:jovars nästan så den e för fin att stoppa i en låda ska bli såååå najs å få höra den å första racet me den blir i sandviken
Wiesel skrev:racer-putte skrev:jovars nästan så den e för fin att stoppa i en låda ska bli såååå najs å få höra den å första racet me den blir i sandviken Ja eller hur! Öj, kan jag ju lova att jag skall ha mig en demo!
_Performance_ skrev:Wiesel skrev:racer-putte skrev:jovars nästan så den e för fin att stoppa i en låda ska bli såååå najs å få höra den å första racet me den blir i sandviken Ja eller hur! Öj, kan jag ju lova att jag skall ha mig en demo! När är sandviken??
burning skrev:Åh, va porrig grej!
BudgetDunkaren skrev:Jag gillar storleken på din leksak hehe.. Man vill ju nästan känna lite på den.. Men nog om det, vad ligger en sån på i pris och skulle det funka i en gammal 740 sedan ?
becko skrev:FLÄSKIG BAS Hoppas det blir gött när du har den i bilen också