Någon mer som tagit bort skattemärket?

Mack Forum- och sitemoderator
10 april 2011 · 26 161 Inlägg

steifan skrev:
Blir väl att ta bort så småningom.


Tycker Bilprovningen kunde börja med en stilig liten dekal
med en smiley på som man får när fordonet har godkänts
vid kontrollbesiktning.
big_smile

..och en tumme ner-dekal eller liknande, om man måste ombesiktiga, hahaha.
Så ser man en sån dekal, då vet man att "den där bilen är det nåt fel på.."

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Svenan
10 april 2011 · 8 Inlägg

MarcusL skrev:

Svenan skrev:
Såg att Renskylt.se har särskilda skrapar med platsrakblad som inte repar skylten.

Något säger mig att du gör en massa reklam för just detta företaget då alla dina 4 inlägg handlar om just det..?

Var går gränsen mellan upplysande produktinformation och reklam?
Tidningar och andra media skriver åtskilligt om nya produkter, ofta baserat på pressmeddelanden från företag. Det vore märkligt om inte ett forum som detta också skulle kunna innehålla sådan information. I detta fall direkt från konsumenter och inte baserat på pressmeddelanden.

/Sven

Seth
10 april 2011 · 3 354 Inlägg

Svenan skrev:

MarcusL skrev:

Svenan skrev:
Såg att Renskylt.se har särskilda skrapar med platsrakblad som inte repar skylten.

Något säger mig att du gör en massa reklam för just detta företaget då alla dina 4 inlägg handlar om just det..?

Var går gränsen mellan upplysande produktinformation och reklam?
Tidningar och andra media skriver åtskilligt om nya produkter, ofta baserat på pressmeddelanden från företag. Det vore märkligt om inte ett forum som detta också skulle kunna innehålla sådan information. I detta fall direkt från konsumenter och inte baserat på pressmeddelanden.

/Sven

Upplysande produktinformation faller inte under reklam som jag ser det är när någon först frågar efter det.
i detta fall skulle jag klassa dina inlägg som reklam för ett specifikt företag/produkt. även om du är en konsument. lyfta 3-4 trådar som legat vilande i ett par månader bara för att "berätta om" ett företag.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang