Får hoppas att ingen riskerar ngn annans bil eller liv! Hur många bilar har det varit med de andra åren? Känns som det är ca 10 bilar so far..
kommer bli fler förra året va det över 50bilar. men då åkte vi 7 på morgonen typ. jag röstar som sagt på att åka senare typ 11 stanna i borås 12 och plocka upp några och vara i jönköping 13 ca tider nu asså.
Nån som har bättre förstag e jag öppen för dom. Men jag ska på buset efteråt därav den sena avfärden. Det är ju mellan 18-02 typ. "vid fint väder givetvis" e det snö ute blir det igen.
jag röstar som sagt på att åka senare typ 11 stanna i borås 12 och plocka upp några och vara i jönköping 13 ca tider nu asså.
Nån som har bättre förstag e jag öppen för dom. Men jag ska på buset efteråt därav den sena avfärden. Det är ju mellan 18-02 typ. "vid fint väder givetvis" e det snö ute blir det igen.
Jag tycker det låter vettigt att åka härifrån 11 ungefär. Blir lagom med tid på mässan innan buset startar.
För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
jag röstar som sagt på att åka senare typ 11 stanna i borås 12 och plocka upp några och vara i jönköping 13 ca tider nu asså.
Jag tycker det låter vettigt att åka härifrån 11 ungefär. Blir lagom med tid på mässan innan buset startar.
Det blir 5 timmar på mässan och massa timmar bus. samling stig center 10:45 första bilen går 11:00 sedan när vi e framme i borås e det Bilia (Volvo) för att plocka upp boråsarna och avfärd 12:15 så man hinner pissa med mera?
enda naktdelen med att åka så här sent e parkeringen men det löser sig i min mening. fins alltid nån parkering nån stans. den som söker finner:P
japp de tycker jag låter jätte bra och förra året tycker jag de va jävligt lyckat splittrades inte förens vi va i jönköping.. men samling 10:45 och avfärd kl 11 mycket bra