3798
Sök

Sierra bränslepump!! panik

Audiskadad
1 287 Inlägg
28 januari 2010
Trådstartare
hejhej! kommer skiiiiit mkt snön!! yikes
och min kära bränsle pumpen har lagt av, vart sitter den???

# Tobias Lundin / 80 sportquattro sedan bygge !
Följ gärna projektet här:
https://www.facebook.com/groups/458659997514331/
Sponsorer: Spacer.se :)

1 697 Inlägg
28 januari 2010
Kan sitta i tanken

Pan
28 januari 2010
Tottii skrev:

Kollat så inte brytaren i reservhjulsbaljan slått till! Vet inte om du har en sån på din årsmodell men värt att kolla upp. Bara trycka ner den vita knappen så går aset igen smile Bara en tanke hoppas då får ingång aset ^^

//Gurra

Försöker iaf
12 819 Inlägg
28 januari 2010
Pan skrev:
Tottii skrev:

Kollat så inte brytaren i reservhjulsbaljan slått till! Vet inte om du har en sån på din årsmodell men värt att kolla upp. Bara trycka ner den vita knappen så går aset igen smile Bara en tanke hoppas då får ingång aset ^^

//Gurra

Det är en riktig Ford klassiker dedär smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Audiskadad
1 287 Inlägg
28 januari 2010
Trådstartare
de är som jag fått soppa torsk! gick på tomgång, när den cpade...fick inte soppa, så den la jkuh inte AV sådär å stenndog, de va exakt som när man får soppa torsk, bara att jag kunde köra tomtgången typ 30gr men kunde ej röra på gasen...

min morbror som haft sierra hittade inte ens den krocksensorn, å soppa pumpen låter inte...

han trodde även att pumpen hade gått söner, kört med k-sprit ...

Pan
28 januari 2010
Tottii skrev:
de är som jag fått soppa torsk! gick på tomgång, när den cpade...fick inte soppa, så den la jkuh inte AV sådär å stenndog, de va exakt som när man får soppa torsk, bara att jag kunde köra tomtgången typ 30gr men kunde ej röra på gasen...

min morbror som haft sierra hittade inte ens den krocksensorn, å soppa pumpen låter inte...

Brytaren sitter i reservhjulsbaljan i mitten av resrvhjulet annars har du ingen. Inte så att filtret är kass då blir det inte mkt såstryck tongue Inte vet jag slapp sånt med min Sierra smile Men följ soppa ledningarna och kolla vart pumparna sitter. Kollade mekonomen precis finns en pump till den bilen. För du har väl dohc motorn har jag för mig. Så då sitter den nog i tanken är min gissning smile

Audiskadad
1 287 Inlägg
28 januari 2010
Trådstartare
Pan skrev:
Tottii skrev:

Brytaren sitter i reservhjulsbaljan i mitten av resrvhjulet annars har du ingen. Inte så att filtret är kass då blir det inte mkt såstryck tongue Inte vet jag slapp sånt med min Sierra smile Men följ soppa ledningarna och kolla vart pumparna sitter. Kollade mekonomen precis finns en pump till den bilen. För du har väl dohc motorn har jag för mig. Så då sitter den nog i tanken är min gissning smile

men hör ingen soppa pump, men sen körde vi juh med k-sprit! så do borde de släppa
men har ett filter, ska börja med å byta de, sen blire å kapa upp bagage luckan å kollqa te pumpen!
som sagt låg ute i detta snökoas på gatan igår! ska dra hem kärran idag....

vad kostar en soppa pump?nån som vet?

Audiskadad
1 287 Inlägg
29 januari 2010
Trådstartare
tack för hjälpen! fick ihop aset! riktigt roligt å ha bil igen:D går brett

Sök