Renoverade en Amazon kombi -67 och under renoveringens gång kom en envis smålänning in i bilden och det slutade med att jag sålde bilen till honom och tillsammans gjorde vi en GT version av kombin, en 223 GT med andra ord.
Ja motorn verkar gå fint, har ju bara kört några kortare sträckor, men sen injustering och nålbyte i förgasarna så känns den bra, ska besiktiga den nästa vecka, så då blir det några mils körning. Mycket möjligt att du får ta dig an B16 toppen under vintern om du har lust
Låter fint de;) Ja omöjligt är de ju inte de går nog att ordna du har väl min mej kvar? eller så Pm a du mig bara.
Hellre lystna till den kolv som sprack än allri ha trimma..
[img]http://i276.photobucket.com/albums/kk5/Amazon_Sleper/chevy/Avatar_zpscd8ad4ef.jpg[/img]
Besiktning avklarad, dock var CO- halten lite för hög så det blir ett nytt besök hos bilprovningen, men annars var det tämligen lungt, så det känns bra, här kommer lite bonusbilder
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.