Det händer inte mycket nu.. har haft annat att göra men var ut idag och började göra lite nytta med alla kablar som är dragna överallt i bilen.. fuskdragen lågnivå klämd mellan stolen osv sen har jag monterat i Xenonlook lampor till regskylten. imorgon ska jag ta och dra ny lågnivå och skruva tillbaka allt jag rivit ur.:
Så blev det
Kablar ... usch..
Ändå har jag fått iordning på det mesta som var innan.. det var helt åt helvete på ren svenska.
Idag har det vart en ganska kanondag:) fixade larmet på bilen idag så nu funkar det:) sen nu har jag precis vart i kontakt med Mark Blunden på BM Autosport i England och beställt BBS lm fälgar på nytt då dom jag skulle köpa här i sverige är försenade ända in till maj så kännde jag att nä jag provar såhär så hoppas att om några veckor så är fälgarna hemma:)
Usch usch snösnösnö får mig inte spec taggad på att göra någonting men någonting går ju alltid att göra. Så idag har jag vart och köpt ny stereo med dvd hoppas den fungerar bra när jag väl kopplat in den:)
Nu ska M5an in på lack inom någon vecka blir hellack, dörrångar, insida huv överallt mellanslip och massa klarlack breda huven och grillen kommer också på!