FOTOTÄVLING: Årets Gorg-fotograf 2010! VINNARE 2002tii! NU: Diskussion om kommande tävling 2011 - sid. 24 -->

2002tii KOMETFOTO
2 januari 2011 · 2 247 Inlägg

JalleGraphics skrev:
Grattis Patrik!

Tack så mycket Jalle smile

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto
Norde fotointresserad
3 januari 2011 · 2 307 Inlägg

RESULTAT OMGÅNG 10 - Glädje

Med temat glädje avslutar vi 2010-års upplaga av Årets gorg-fotograf. Glädjande att se bidrag och röster från er och nu har vi ett slutresultat, både för omgången och tävlingen! Jag vill tacka allihopa som har deltagit röstat iår för ert visade intresse och berätta att det redan börjat jobbas för en fortsättning nästa år. Nu hoppas jag att ni alla vill ställa up och bidra med tankar, funderingar och annan hjälp för en vidareutveckling. Men nu till det ni alla väntat på: resultatet:

Här följer resultaten för sista omgången:

1. Bild 3  Fotograf: Goran_R  Poäng: 32

2. Bild 2  Fotograf: MartinaK  Poäng: 29

3. Bild 4  Fotograf: Norde  Poäng: 25

4. Bild 1  Fotograf: 2002tii  Poäng: 4

______________________________________________________



Grattis till er alla!

I och med att detta alltså var tävlingens sista omgång står det också klart vem som står som segrare av tävlingen!

Vinnare av tävlingen Årets Gorg-fotograf 2010:
2002tii!


Stort grattis! smile
Slutgiltiga poängställningen finner ni på sida 1.

Ska försöka slänga ihop lite statistik och annat skoj om och när jag får lite tid över. Nu är det bara att gratulera och diskutera vidare med era förslag! Gott fortsättning på er alla!

Senast redigerat av Norde (4 januari 2011)

2002tii KOMETFOTO
4 januari 2011 · 2 247 Inlägg

Norde skrev:
RESULTAT OMGÅNG 10 - Glädje

Med temat glädje avslutar vi 2010-års upplaga av Årets gorg-fotograf. Glädjande att se bidrag och röster från er och nu har vi ett slutresultat, både för omgången och tävlingen! Jag vill tacka allihopa som har deltagit röstat iår för ert visade intresse och berätta att det redan börjat jobbas för en fortsättning nästa år. Nu hoppas jag att ni alla vill ställa up och bidra med tankar, funderingar och annan hjälp för en vidareutveckling. Men nu till det ni alla väntat på: resultatet:

Här följer resultaten för sista omgången:

1. Bild 3  Fotograf: Goran_R  Poäng: 32

2. Bild 2  Fotograf: MartinaK  Poäng: 29

3. Bild 4  Fotograf: Norde  Poäng: 25

4. Bild 1  Fotograf: 2002tii  Poäng: 4

______________________________________________________



Grattis till er alla!

I och med att detta alltså var tävlingens sista omgång står det också klart vem som står som segrare av tävlingen!

Vinnare av tävlingen Årets Gorg-fotograf 2010:
2002tii!


Stort grattis! smile
Slutgiltiga poängställningen finner ni på sida 1.

Ska försöka slänga ihop lite statistik och annat skoj om och när jag får lite tid över. Nu är det bara att gratulera och diskutera vidare med era förslag! Gott fortsättning på er alla!

Tack så mycket Norde och alla andra som deltagit och röstat i årets tävling.
Lite oväntat var att jag fick ett pris av svenska Canon en 1ds wink

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto
mickecorrado Bilplåtslagare
4 januari 2011 · 1 036 Inlägg

Grattis till Göran som vann deltävlingen och ett stort gtattis till Patrik som blev Årets Gorg-fotograf.

Smoke Tires Not Drugs.
jagarbosse Bilentusiast
4 januari 2011 · 489 Inlägg

grattis patrik för vinst och tack för detta år. Jag lyckades ändå hamna på delad 2'a plats trots att jag bara ställde upp på typ hälften av omgångarna smile


Störst tack ska Norde ha för engagemanget för den här tävlingen, något jag inte tror någon kommer att kunna bidra lika mycket med på långa vägar, men det får framtide förtälja!  gott nytt kärt folk och jag tackar för mig. Au'reviour!

kör Golf LX -83, 1,6 med godis
Volkswagen Golf LX "Stormtrooper" (1983)
2002tii KOMETFOTO
4 januari 2011 · 2 247 Inlägg

jagarbosse skrev:
grattis patrik för vinst och tack för detta år. Jag lyckades ändå hamna på delad 2'a plats trots att jag bara ställde upp på typ hälften av omgångarna smile


Störst tack ska Norde ha för engagemanget för den här tävlingen, något jag inte tror någon kommer att kunna bidra lika mycket med på långa vägar, men det får framtide förtälja!  gott nytt kärt folk och jag tackar för mig. Au'reviour!

Delad tvåa var väl att ta i wink

Kul tävling i vilket fall synd bara att intresset dalade efter Elmia.

Finns det något intresse med en ny omgång 2011?

Finns endel att puts på när det gäller tävlingen kanske så att fler blir intreserade.

Om man kunde få någon som sponsrade med ett riktigt bra pris tex en dslr eller portabla blixtar så kanske det skulle vara mer intresant.Om crizz bjuder tex cyberphoto på reklam så fixar dom priser:)

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto
jagarbosse Bilentusiast
4 januari 2011 · 489 Inlägg

2002tii skrev:

jagarbosse skrev:
grattis patrik för vinst och tack för detta år. Jag lyckades ändå hamna på delad 2'a plats trots att jag bara ställde upp på typ hälften av omgångarna smile


Störst tack ska Norde ha för engagemanget för den här tävlingen, något jag inte tror någon kommer att kunna bidra lika mycket med på långa vägar, men det får framtide förtälja!  gott nytt kärt folk och jag tackar för mig. Au'reviour!

Delad tvåa var väl att ta i wink

jag och göran låg lika när jag skrev smile

kör Golf LX -83, 1,6 med godis
Volkswagen Golf LX "Stormtrooper" (1983)
Norde fotointresserad
5 januari 2011 · 2 307 Inlägg

Tack för de värmande orden, det känns skönt att höra att arbetet uppskattas! smile

Och när det gäller 2011 kan jag redan nu säga att tävlingen åtminstonde kommer att utvecklas på ett sätt. Jag har nämligen fått tag i en samarbetspartner som jag tror kommer ge tävlingen mer uppmärksamhet och även er tävlande något extra. Mer om det senare.

Nu är, precis som 2002tii tar upp, intresset från er sida det viktiga att diskutera!

Senast redigerat av Norde (5 januari 2011)

ponka
5 januari 2011 · 186 Inlägg

Detta låter spännande!

Grattis till 2002tii! Nya och bättre tag för min del till detta året. (missat några omgångar)
Hoppas på ett bra motorår 2011!

Mvh Per

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
5 januari 2011 · 4 418 Inlägg

Grattis till 2002tii !!

Ska bli spännande att se hur tävlingen utvecklas smile

2002tii KOMETFOTO
5 januari 2011 · 2 247 Inlägg

ponka skrev:
Detta låter spännande!

Grattis till 2002tii! Nya och bättre tag för min del till detta året. (missat några omgångar)
Hoppas på ett bra motorår 2011!

Mvh Per

Tack så mycket Pär smile

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto
2002tii KOMETFOTO
5 januari 2011 · 2 247 Inlägg

Jill skrev:
Grattis till 2002tii !!

Ska bli spännande att se hur tävlingen utvecklas smile

Tack så mycket Jill! smile

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto
Norde fotointresserad
8 januari 2011 · 2 307 Inlägg

När vill ni börja nästa tävling?

Antal omgångar?
Förslag har funnits på 6-8

Teman?
Jag föreslår att vi fortsätter att köra efter teman men med fler fria omgångar.

Senast redigerat av Norde (8 januari 2011)

jagarbosse Bilentusiast
8 januari 2011 · 489 Inlägg

jag kommer inte att ställa upp i år då jag inte kommer att ha överdrivet mycket tid över till "leisure activities" tongue

men tack för det som var och lycka till!

kör Golf LX -83, 1,6 med godis
Volkswagen Golf LX "Stormtrooper" (1983)
2002tii KOMETFOTO
8 januari 2011 · 2 247 Inlägg

jagarbosse skrev:
jag kommer inte att ställa upp i år då jag inte kommer att ha överdrivet mycket tid över till "leisure activities" tongue

men tack för det som var och lycka till!

Men du ska väl inte sluta plåta?
Om inte så kommer du ha pics på burken så då är det ju bara att skicka in varteftersom tävlingen pågår.

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto
sirmiro Double-Unicorn Rider
8 januari 2011 · 2 486 Inlägg

Alla saker som styr vad folk ska skicka in tar bort folk som vill delta.

Om det senaste omgångarna snittat ca 5bidrag/omgång så visar det tydligt att teman är fel.

Ta 'tema - race' som exempel - visst att många av oss besöker event för det, men då bilden inte ska vara publicerad innan så vill man ha en färsk bild folk inte tröttnat på, och då måste man ha varit på en racebana - eller på något illegalt - i anslutning till den tidspunkten för att det ska vara kul. Jag har själv mycket svårt för att skicka in en snöbild i juli och en midsommarbild i december - det känns fel.

Så bort med teman eller lägg ner det - det finns ju ingen ära i att vara bäst på gorg om det var 10pers av 139.000 som deltog.

Gör det även lättare med uppladdning - det måste ska gå att man laddar upp bilden på gorg och lösa det här - även det är just krångel som gör att folk skiter i det. Intresse måste vara viktigare än kompisröster i detta läge...

2002tii KOMETFOTO
8 januari 2011 · 2 247 Inlägg

Är man riktigt foto intreserad så ser jag inte att något av det ska vara något problem?

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto
eastmotorsport -sommar ska de va....
8 januari 2011 · 4 524 Inlägg

Håller med sirmiro  på alla punkter. Gör det lättare , enklar så kommer fler att delta.

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
JalleGraphics JalleGraphics.com
8 januari 2011 · 984 Inlägg

Friare tema skulle också innebära större frihet i kreativitet, som i sig är en utmaning med. Så kan hålla med båda. Tema skulle vara roligare då man verkligen får se den kreativa delen av fotograferna. Man kan framförallt jämföra bilderna med varann om de hållas inom ett och samma tema...

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography
Glow Fotograf
8 januari 2011 · 134 Inlägg

hur har ja kunnat missa denna tråden ??! "prenumerera" nu intryckt! eller kommer de starta en ny tråd för 2011?

Suzuki Samuraj "Merzuki" (1987)
Ford Sierra "Turbo" (1992)
Mitsubishi evo ll "rwd" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang