Lojd: Original M-speglar kan man ta BRA betalt för. Jag köpta nya från BMW 2006 passande till min elstyrda inredning (olika artikelnr beroende på om bilen har elstyrd inredning eller ej...), o de kostade då, inkl nya glas 4000 kr/st. Jag vet inte om jag tror på det där med M5 klump, passar ens drivaxlarna från en 525 mot klumpen, tveksamt? Samma gäller kardan. O passar M5-kardan mot 525-lådan? Men absolut, diffspärrad alla gånger!
10 är vad jag tror den går för, man får ju en fräsch relativt rostfri E39 523i för ca 15-17", det är så jag ser det. Sen är det klart, hittar du nån som är ute efter delarna (speglarna, M-paketet, elinredningen) så kan man kanske få uppåt 12-13. Som sagt, du har en del godis, plocka bort o sälj löst. Köp standard kofångare, speglar, inredning mm billigt på skroten o montera,kommer inte sänka värdet på bilen är min åsikt.
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure