Perf: Ah so:). Ja då kan man göra klipp som heter duga:). Jag säger inte att man INTE kan hitta M5 E39 för 60', men de går med en gång o är sällan/aldrig vad jag kallar i "bra skick". Det gick nyligen en sv-såld 28000 milare för 50', såg OK ut för de pengarna, men inte vad jag vill kalla "bra skick". Men som Hangman påstår att det finns många för 60', och M5 E60 för 100'? Ja, absolut finns det säkert M5 E60 för 100', men då är det den allra-allra billigaste på blocket med tänkbarast sämsta historik. Men visst, tycker man att en sån bil är i "bra skick" så fine... Sen vet jag att M-bilar är överlag betydligt billigare i UK, men då är bilen felstyrd, o inte ens där kostar en "fin" M5 E60 8300£, vilket blir ca 100'. Ska man ha bilen klar för 100' i Sverige så måste man hitta en bil för typ 7500£, good luck...
Billigaste
M5 E39 på Pistonheads, säg man får den för 5000£ efter ordentligt prut, men då skall den hem o reggas, typ 10' SEK kostar det. Så klar för 67-70', men då felstyrd. Bilen ser däremot ut att vara i bra skick!
Billigaste
M5 E60 på Pistonheads, den får man kanske för 10000£, klar hemma runt 130-133', även den verkar vara i bra skick.
Men vi har fortfarande långt kvar till 60' resp 100'. O helt seriöst, för de pengarna Hangman säger att man hittar "bra bilar" så köper jag en av varje, på studs. Jag ordnar plats för två M till isf, inga problem:). Så mitt önskemål om EN länk borde väl gå att uppfylla? Eller är jag SÅ omöjlig?