Top Gear Tråden

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
14 juli 2010 · 3 929 Inlägg

När Jeremy ska köra Reliant Robin var ju helt klockrent!
Har nog inte asgarvat så mycket någonsin! Speciellt när han körde ner i smörjgropen! big_smile

Visst är det uppgjort, men det är ju varenda film och program så det är ju riktigt underhållande! big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Mack Forum- och sitemoderator
14 juli 2010 · 26 151 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
När Jeremy ska köra Reliant Robin var ju helt klockrent!
Har nog inte asgarvat så mycket någonsin! Speciellt när han körde ner i smörjgropen! big_smile

Visst är det uppgjort, men det är ju varenda film och program så det är ju riktigt underhållande! big_smile

Ännu roligare tyckte jag det var när det var inklippt från en tv-sändning från en korsning/rondell? och Jeremy kommer i bakgrunden och snor runt tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mortalis VW-nörd?
15 juli 2010 · 4 332 Inlägg

Bäst va väl när Stig körde robinen o sen kom Ken Block o skulle visa vilken "pussy" JC och Stig va som välte den wink

Senast redigerat av Mortalis (15 juli 2010)

Allansson
15 juli 2010 ·

Lätt den bästa serien på TV.

Dock har jag ingen koll när på dygnet det går. Nån som kan upplysa mig?

Mortalis VW-nörd?
15 juli 2010 · 4 332 Inlägg

bäst e ju o hålla koll på www.bbc.co.uk/topgear eftersom sändningstiderna kan variera...men söndagar runt 20.00 i UK e vanligast

jes
15 juli 2010 · 582 Inlägg

steifan skrev:
..verkar som att de har införskaffat sig en Mercedes 190-2,x-16V (??), BMW M3 E36 (3,0?) och
Ford Sierra Cosworth för avsnitt två i säsong 15. Stackars bilar tongue

det är en 190e 2.3 16v(cosworth) samt en M3 3.2 limo -97. lite roligt eftersom det är exact samma uppsättning bilar jag har i mitt garage!någon ford har jag inte.......

hej
AudiZack Living the good Life!
16 juli 2010 · 585 Inlägg

så himla grym del den senaste big_smile

When the flag drops, the Bullshit stops.
Mack Forum- och sitemoderator
21 juli 2010 · 26 151 Inlägg

Fjärde avsnittet innehåller flera stora punkter, jag tycker Top Gear skall innehålla.
Älskar när de får uppdrag att göra saker...denna gång var det egna husbilar tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
steifan DR!FTT3KN!K3R
21 juli 2010 · 10 427 Inlägg

jes skrev:

steifan skrev:
..verkar som att de har införskaffat sig en Mercedes 190-2,x-16V (??), BMW M3 E36 (3,0?) och
Ford Sierra Cosworth för avsnitt två i säsong 15. Stackars bilar tongue

det är en 190e 2.3 16v(cosworth) samt en M3 3.2 limo -97. lite roligt eftersom det är exact samma uppsättning bilar jag har i mitt garage!någon ford har jag inte.......

Yes, såg att det var 2,3-16V och M3 3,2 sen när jag såg programmet.
Kul bilsamling! Du får väl fixa en Ford Sierra Cosworth också då, är ju
mer eller mindre en tysk bil. cool

Edit:
Var ju även intressant det där med att M3 3,0 var dyrare nu pga
att den räknades mer som en klassiker än 3,2.. hehe

Senast redigerat av steifan (21 juli 2010)

Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
kvicken-8-7
21 juli 2010 · 1 Inlägg

Ja som sagt de är sjukt bra. jag som är en Mindre nörd av Top Gear har sett 1-15 å de är fan lika bra änn smile har ni sett special avsnitten ?  big_smile

Håll dig till höger svensson!
Eddy Galen, inte dum.
21 juli 2010 · 1 324 Inlägg

kvicken-8-7 skrev:
Ja som sagt de är sjukt bra. jag som är en Mindre nörd av Top Gear har sett 1-15 å de är fan lika bra änn smile har ni sett special avsnitten ?  big_smile

Yes, Dom är sjuuuukt bra!

Min favvo är vietnam och på en nära andreplats är när dom körde bilar till nordpolen.

Bjork OEM <3
22 juli 2010 · 6 957 Inlägg

eddhedd skrev:

kvicken-8-7 skrev:
Ja som sagt de är sjukt bra. jag som är en Mindre nörd av Top Gear har sett 1-15 å de är fan lika bra änn smile har ni sett special avsnitten ?  big_smile

Yes, Dom är sjuuuukt bra!

Min favvo är vietnam och på en nära andreplats är när dom körde bilar till nordpolen.

Vietnam-avsnittet är så satans bra! Gillar Afrika-trippen också, samt den första USA-resan med budgetbilar.

De flesta avsnitt med utmaningar i brukar bli bra, med nåt undantag.
S15E04, det senaste med hemmagjorda husbilar, längesen jag garva så åt ett Top Gear avsnitt senast.
big_smile

OEM <3
Mack Forum- och sitemoderator
22 juli 2010 · 26 151 Inlägg

Bjork skrev:

eddhedd skrev:

kvicken-8-7 skrev:
Ja som sagt de är sjukt bra. jag som är en Mindre nörd av Top Gear har sett 1-15 å de är fan lika bra änn smile har ni sett special avsnitten ?  big_smile

Yes, Dom är sjuuuukt bra!

Min favvo är vietnam och på en nära andreplats är när dom körde bilar till nordpolen.

Vietnam-avsnittet är så satans bra! Gillar Afrika-trippen också, samt den första USA-resan med budgetbilar.

De flesta avsnitt med utmaningar i brukar bli bra, med nåt undantag.
S15E04, det senaste med hemmagjorda husbilar, längesen jag garva så åt ett Top Gear avsnitt senast.
big_smile

Kan inte mer än hålla med. När Jeremy började vingla över vägen för huset var så högt, då skrattade jag så jag höll på att dö tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Bjork OEM <3
22 juli 2010 · 6 957 Inlägg

AirOne skrev:

Bjork skrev:

eddhedd skrev:

Yes, Dom är sjuuuukt bra!

Min favvo är vietnam och på en nära andreplats är när dom körde bilar till nordpolen.

Vietnam-avsnittet är så satans bra! Gillar Afrika-trippen också, samt den första USA-resan med budgetbilar.

De flesta avsnitt med utmaningar i brukar bli bra, med nåt undantag.
S15E04, det senaste med hemmagjorda husbilar, längesen jag garva så åt ett Top Gear avsnitt senast.
big_smile

Kan inte mer än hålla med. När Jeremy började vingla över vägen för huset var så högt, då skrattade jag så jag höll på att dö tongue

Jag börja asgarva åt May när han satt å garva åt Clarkson, samt när dom skulle sova tongue

OEM <3
Tias88 OEM Rox
22 juli 2010 · 245 Inlägg

Jag tycker S15 verkligen har börjat BRA, reliant robin delen av ju hur jävla rolig som helst, kissa ju nästan på mig av skratt, och även senaste, E04, var ju hysteriskt!

"Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen."
Ja, och hur fort går en häst och vagn?
----------
Det stavas Stereo, inget annat.
BMW 325Ci "Heroinsläden" (2001)
jes
25 juli 2010 · 582 Inlägg

steifan skrev:

jes skrev:

steifan skrev:
..verkar som att de har införskaffat sig en Mercedes 190-2,x-16V (??), BMW M3 E36 (3,0?) och
Ford Sierra Cosworth för avsnitt två i säsong 15. Stackars bilar tongue

det är en 190e 2.3 16v(cosworth) samt en M3 3.2 limo -97. lite roligt eftersom det är exact samma uppsättning bilar jag har i mitt garage!någon ford har jag inte.......

Yes, såg att det var 2,3-16V och M3 3,2 sen när jag såg programmet.
Kul bilsamling! Du får väl fixa en Ford Sierra Cosworth också då, är ju
mer eller mindre en tysk bil. cool

Edit:
Var ju även intressant det där med att M3 3,0 var dyrare nu pga
att den räknades mer som en klassiker än 3,2.. hehe

ja det är en märklig prissättning hehe.ja jag skulle inte ha något emot att ha en ford cosworth i garaget oxå tycker inte det är riktigt samma klass som mb.n och bmw.n men den har ju turbo och det är alltid skoj att pilla med smile

hej
AudiZack Living the good Life!
25 juli 2010 · 585 Inlägg

Bjork skrev:

AirOne skrev:

Bjork skrev:
Vietnam-avsnittet är så satans bra! Gillar Afrika-trippen också, samt den första USA-resan med budgetbilar.

De flesta avsnitt med utmaningar i brukar bli bra, med nåt undantag.
S15E04, det senaste med hemmagjorda husbilar, längesen jag garva så åt ett Top Gear avsnitt senast.
big_smile

Kan inte mer än hålla med. När Jeremy började vingla över vägen för huset var så högt, då skrattade jag så jag höll på att dö tongue

Jag börja asgarva åt May när han satt å garva åt Clarkson, samt när dom skulle sova tongue

Samma sak här, fan asså när han åkte under bron där, höll på att tappa käken lol lol

Senast redigerat av AudiZack (25 juli 2010)

When the flag drops, the Bullshit stops.
steifan DR!FTT3KN!K3R
26 juli 2010 · 10 427 Inlägg

Kan meddela att senaste avsnittet var grymt bra smile

Sätts 3 nya rekord på deras bana (*host*CameronDiaz&TomCruise*host*), James May åker i 400km/h+ osv osv. Bra inslag om Ayrton Senna! Inte lika mycket trams som vanligt smile

Bjork OEM <3
26 juli 2010 · 6 957 Inlägg

steifan skrev:
Kan meddela att senaste avsnittet var grymt bra smile

Sätts 3 nya rekord på deras bana (*host*CameronDiaz&TomCruise*host*), James May åker i 400km/h+ osv osv. Bra inslag om Ayrton Senna! Inte lika mycket trams som vanligt smile

Låter som ett avsnitt som är rätt tråkigt då tongue programmen är ju helt underbara med deras "Challenges" tongue

OEM <3
Tagg3N Konsult
26 juli 2010 · 1 247 Inlägg

Tycker ärligt talat att senaste avsnittet var ett av dom bättre dom gjort. Tycker det va jävligt bra att dom lade med inslaget om Ayrton Senna!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang