Fick idag på besiktningen besked om att bromsarna bak tar ojämnt. (1,8 respektive 1,0). Undrar nu hur bromsvärderna ska vara? Tar ena bromsen för bra el. tar ena bromsen för dåligt? Och hur gör man får att åtgärda detta?
Fick idag på besiktningen besked om att bromsarna bak tar ojämnt. (1,8 respektive 1,0). Undrar nu hur bromsvärderna ska vara? Tar ena bromsen för bra el. tar ena bromsen för dåligt? Och hur gör man får att åtgärda detta?
Golf GTI 8v -87
Trummbromsar eller skivor? Kolla om du har en reduceringsventil vid bakaxeln.
Brukar vara 1.0?.....Har du skivor har du garanterat en reduceringsventil min gissning är att det är den som spökar (SVINDYR) Kanske är nån annan som har en idé om vad det kan vara?
Golf GTI 8v -87
På min 240-86 så har bromsvärdet bak legat på ca 1,5 i medelvärde om jag räknar alla år som jag har haft den. Det kan kanske vara så att 1,8 är aningen högt, vet inte säkert. Men 1,0 är nog för lite anser jag iaf.
Golf GTI 8v -87
Haha jag hade 2,4 BÅDA FRAM och 1,6BÅDA BAK Besiktigade i dag med :p
www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT