Nedan kommer en karta på hur cruisingen kommer att gå genom staden. För dom som deltar HELA vägen, dvs från början och åter till uppsamlingsplatsen kommer också få en dekal med vår logga på. Detta är något vi kommer försöka få till en tradition. Själva dekalen blir i silver med svart tryck på och kommer att ha texten: Carlstad Streetmeet 2010.
Vägbeskrivning: Start Biltema/Bergvik – Hagalundsv. – Karl IX:s g. – Hamngatan – Östra Torgg. – Brogatan – Rudsvägen – Nobelplan – Sundstav. – Brogatan – Östra Torgg. – Hamngatan – Järnvägsg. – Sandbäcksg. – Våxnäxgatan – Karl IX:s g.– Hagalundsv. – Avslut Biltema/Bergvik
(Rutten är godkänd av Karlstad Kommun och Polisen i Karlstad)
Jag tror att det kommer komma bra mycket mera folk om ni ändrar datum . då jag tror att många väljer bugrun istället. delar ja denna åsikt med flera ?
Jag får faktiskt hålla med och får erkänna att det är vi som varit slarviga med att välja datum dock är det första året som jag är med och arrangerar en träff och vi har försökt att hitta ett datum som skulle passa. Första var som sagt 29:e Maj och då krockade det istället med Örebro mixen och jag tror varken Polisen eller Karlstad Kommun skulle gilla att vi byter datum stup i kvarten. Vi kör på detta datum i år så får vi se om vi kan hitta ett datum som passar bättre nästa år!
Ska skriva upp alla träffar i år för att bättre hålla koll på dom så ska de nog bli bättre nästa år!