200+km/h. 58000rpm på 5an. mycket kvar att ge men var dax att bromsa med beemern. den orkar utan problem till varvstoppet. får prova det i morgon gick förövrigt mycket stabilt på vägen
200+km/h. 58000rpm på 5an. mycket kvar att ge men var dax att bromsa med beemern. den orkar utan problem till varvstoppet. får prova det i morgon gick förövrigt mycket stabilt på vägen
vart ligger varvstoppet då, 60 000 varv? Hehe förstod vad du mena 200 med morsans v70.
Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
Nuddade 200 med mätaren med gamla Honda Civic:en. Sen fick jag ett fett stenskott i kylaren så den sprang läck. Kan meddela att det var svagt nedförslut också...tror inte Hondan gjorde mer än kanske 170-180 på plan mark.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Tjena, Förra veckan hade jag lite bråttom så på E18 utanför västerås så toppade jag farsan gamla V70 2.5 SE -97med ca 250 km/h, Men som mest har jag legat med en Bmw, 320 blås påväg till uppsala från stockholm, det tog ett tag ,men det gick undan;), Hade Fint:D
*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)
39 km/h. Min flakmoppe.( 10 km/h Me 5 fjortisar + mig ) De du !
haha patetiskt... ja lyckades piska upp min Puch Maxi i 47 km/h i nerförs backe & medvind! Det var ett monster däh, borrad plug i insuget o moddad luftbuk
39 km/h. Min flakmoppe.( 10 km/h Me 5 fjortisar + mig ) De du !
haha patetiskt... ja lyckades piska upp min Puch Maxi i 47 km/h i nerförs backe & medvind! Det var ett monster däh, borrad plug i insuget o moddad luftbuk
haha ! ni slår endå inte min gamla jawa 210 som jag hade för ett par år sen 20 km/h enligt mätaren, bytte sedan avgasrör så gjorde den 55 knut hahaha
bättre car det emd min crecent compact , 100 jämt enligt volvo 740 dock med trimmad zûndapp motor på
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Tjena, Förra veckan hade jag lite bråttom så på E18 utanför västerås så toppade jag farsan gamla V70 2.5 SE -97med ca 250 km/h, Men som mest har jag legat med en Bmw, 320 blås påväg till uppsala från stockholm, det tog ett tag ,men det gick undan;), Hade Fint:D