Nej då, Morgonen börjar 05:00 Före det är det natt, Efter är det morgon!
De beror lite på... Har man varit ute å festat och varit vaken till 5 så är det fortfarande natt. Går man upp klockan 5 så är det morgon. Undantaget är om solen gått upp klockan 5 så är det morgon. Dock så gäller det inte Norrland där det är ljust dygnet runt vissa delar på året.
jaha de va det det ska bli skoj nu iveckan å bygga på min egen ...lr inte man ha jue liksom blitt bortskämd me att de finns massor me plats i vanen ... annat de mot för min lille skitgolf ..ps.. du hann inte ens 5km HAHA
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
jaha de va det det ska bli skoj nu iveckan å bygga på min egen ...lr inte man ha jue liksom blitt bortskämd me att de finns massor me plats i vanen ... annat de mot för min lille skitgolf ..ps.. du hann inte ens 5km HAHA
5 kilometer? kollade garaget lite fort när jag stannade och käka i söderhamn..
idag kommer bilderna från sista dagen hos putte.. ( jag har varit lat nu när man börjat jobbat igen.. )
det vi gjorde var att börja bygga batterilådan ibak.. gick att köra bilen ganska bra ändå.. visst den ser lite bak tung ut så det kan jag kolla på sen om jag orkar hålla på.. hehe...
började med en pinne lite fint så dära då.. haha
så där ja.. och 10 tummarna ser riktigt små ut i bak oxå.. men men dom kommer att spela iallfall..
blir en 10 tums mid och dubbbla 6.5tums kitt på varje sida om tven iallfall..
svårt att passa in sakerna rakt när bilen inte är 100 procent rak.. jaja
blir gott om plats att dra alla kablar inne i lådan till allt iallfall..
locket blev vi tvugna att köpa så dära för att få igen dörrarna..
så dära blir det..
och så dära då..
mycket jobb återstår.. men men det kommer.. bilen ska juh vara klar till elima iallafall.. men förhoppningsvis långt innan så man får lära känna sakerna innan det ska tävlas..
nu har det stått stilla ett tag tyvärr.. men nu rullar det in lite nya kulor på kontot i morgon så att man kanske har råd att bygga vidare..
Go Go Go!!!
men kommer ändå att ta lite tid då jag inte har någon stans att hålla på riktigt.. fan vad tråkigt det är utan garage... vill värkligen ha ett.. men har inte råd att lägga så jävla mycket på ett... skulle behöva hitta någon eller några som vill dela med en mindre frisk människa.. hehe
stort tack till Wabbzen här på garaget som sätt att jag var ute efter garage och erbjöd mig plats i hans garage till en bra peng.. det uppskattas stort..
så kan börja flytta in lite saker inom kort..
då kan det nog börja hända lite saker med byggandet igen oxå..
stort tack till Wabbzen här på garaget som sätt att jag var ute efter garage och erbjöd mig plats i hans garage till en bra peng.. det uppskattas stort..