Man tackar för berömmen, kul att bilen gick hem trots att den var grymt dammig och stod trångt
Även nöjd med bytet, kollade bälterna och spännrullarna, och det var precis som du sa, en var nästan för bra

Men hellre ha lite problem att kunna få dem att rulla än att få dem så de bara nyper ibland! Lite orolig var jag dock på den andra som nöp lite "sent", men räknar man om det rör det ju sig säkert inte ens om mer än nån kilometer i timmen. Blir nog skillnad när de är monterade, får somsagt bara komma överens om en dag att ses så jag kan få bultarna till dem

Synd att fälgarna var kass, men för det priset så gick du ju inte i konkurs, och var ju iom att jag inte visste skicket jag "sponsrade" dig med dem

vet inte om nån däckgubbe kan räta till dem, så kanske du kan ge dem till nån med (laglig) a-traktor

Ang. Bakaxeln på bilen vi pratade om, utväxlingen tror jag var 3-73(eller är jag helt ute och cyklar, siffrorna gick in och ut igen nämligen

) och troligen en 1030, eller om du har tur 1031, men det är en 86a så vet inte när de nya kom. Men där gäller ju somsagt allt eller inget om du är intresserad