Var igår och hämtade den efterlängtade husvagnen som inkasserats för 4000riksdaler. Ägare: TSDI MrGralle Markne N0l
Positivt:
Bes 2 sommrar till. Allt funkar Ingick 4bira i kylen (33cl)
Negativt.
Rutten i fram pga lekage dock ej mögel! Ful som fan "Runt tak" (hade plander på att förstärka så man kunde gå på det innan) men tyvärr är detta för runt vilket skulle medföra väldigt mycket jobb tyckte vi..
Planer:
TYSKSTUK fälgar KLART Lacka mattsvart KLART Motivlack KLART Någon frän logga KLART Slå ut toa+gasolanläggning+väggar KLART Förlänga soffdelen så den går hela vägen bak (där toa osv satt förut) KLART Förstärka upp framdelen som var rutten i virket KLART Bygga in laminat golv Regplåt hängandes i kedjor Diskokula KLART FET stereo-anläggning KLART Slå upp väggar av spånskiva-Spackla-Måla KLART Takräcke med massa saker på. KLART
Sedan får vi se vart vi tar oss
Senast redigerat av tsdi (13 september 2010)
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Fränt, inte ofta man ser husvagnsprojekt Ska själv bygga/renovera en gammal smw till min bil i framtiden tänkte jag, och lacka i samma färg som bilen
Detta ska följas
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...