Ful Husvagn byggs om för att möta sommaren 2010. MED I HÄSTTIDNING!

te_wik Forummoderator
8 april 2010 · 12 813 Inlägg

Tycker det blir mer och mer barnsligt detta. Varför inte göra en något stilren vagn med något coolt på taket, som exempelvis en rullator som skrivet ovan. Eller tex ett reservhjul, en jeepdunk och en cykel  ifall ni får soppatorsk någongång. Lite coolt men samtidigt praktiskt.

Skippa alla "tuffa" dekaler, folk är less på sånt. (eller talar jag bara för mig själv?)




Mvh Tommy

Senast redigerat av te_wik (8 april 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
tsdi Egenföretagare
8 april 2010 · 2 496 Inlägg

Hahahha måla den med falu rödfärg med vita knutar är helt klart det bästa allternativet! Så får det nog bli om alla ägare gillar det. Så det ser ut som en klassisk liten sommarstuga på hjul hahaha!

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tsdi Egenföretagare
8 april 2010 · 2 496 Inlägg

te_wik skrev:
Tycker det blir mer och mer barnsligt detta. Varför inte göra en något stilren vagn med något coolt på taket, som exempelvis en rullator som skrivet ovan. Eller tex ett reservhjul, en jeepdunk och en cykel  ifall ni får soppatorsk någongång. Lite coolt men samtidigt praktiskt.

Skippa alla "tuffa" dekaler, folk är less på sånt. (eller talar jag bara för mig själv?)




Mvh Tommy

Vadå mera och mera. Om man har en text på sidan så folk ser att man inte är speciellt seriös tex "partywagon on your" (det ska man inte vara när man är 19år) målar den mattsvart eller faluröd och drar på ett par skit feta fälgar och någon från detalj på taket typ en spark något gammalt hjul och en höbal. Då är den inte barnslig enligt mig utan bara skitfrän big_smile Men tur smaken är som baken smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
te_wik Forummoderator
8 april 2010 · 12 813 Inlägg

tsdi skrev:

te_wik skrev:
Tycker det blir mer och mer barnsligt detta. Varför inte göra en något stilren vagn med något coolt på taket, som exempelvis en rullator som skrivet ovan. Eller tex ett reservhjul, en jeepdunk och en cykel  ifall ni får soppatorsk någongång. Lite coolt men samtidigt praktiskt.

Skippa alla "tuffa" dekaler, folk är less på sånt. (eller talar jag bara för mig själv?)




Mvh Tommy

Vadå mera och mera. Om man har en text på sidan så folk ser att man inte är speciellt seriös tex "partywagon on your" (det ska man inte vara när man är 19år) målar den mattsvart eller faluröd och drar på ett par skit feta fälgar och någon från detalj på taket typ en spark något gammalt hjul och en höbal. Då är den inte barnslig enligt mig utan bara skitfrän big_smile Men tur smaken är som baken smile

Jag menar alla dessa förslag om "svensson i röven", "cannabis är beroendeframkallande", "avSTÅND" osv osv. Annars är det en klart cool grejj med en partywagon, helt klart, inte det jag menar.




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
skydark
8 april 2010 · 375 Inlägg

Men TS vill ju ha något som retar dom andra trafikanterna..

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
MissMums Evolution garage
8 april 2010 · 275 Inlägg

ett klassiskt fågelbord på taket, med frön i, hade varit bra underligt tillsammans med alla andra knepiga saker som folk redan nämnt. big_smile

Lupo 1.4 Turbo -99
-liten men tuff-
skydark
8 april 2010 · 375 Inlägg

Postlåda..

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
Bjork OEM <3
9 april 2010 · 6 957 Inlägg

tsdi skrev:
Hahahha måla den med falu rödfärg med vita knutar är helt klart det bästa allternativet! Så får det nog bli om alla ägare gillar det. Så det ser ut som en klassisk liten sommarstuga på hjul hahaha!

Taket måste ju målas som just ett tak, Tegelrött tongue (sån takfärg är billig att köpa, tro mig wink)

Glöm för fan inte svensk flagga när ni stannat för att campa, mest för att komplettera sommarhus idyllen tongue

OEM <3
von_blad
9 april 2010 · 461 Inlägg

Bjork skrev:

tsdi skrev:
Hahahha måla den med falu rödfärg med vita knutar är helt klart det bästa allternativet! Så får det nog bli om alla ägare gillar det. Så det ser ut som en klassisk liten sommarstuga på hjul hahaha!

Taket måste ju målas som just ett tak, Tegelrött tongue (sån takfärg är billig att köpa, tro mig wink)

Glöm för fan inte svensk flagga när ni stannat för att campa, mest för att komplettera sommarhus idyllen tongue

Kanske en midsommarstång på takräcket?

Senast redigerat av von_blad (9 april 2010)

BMW - Better Make Way
Volvo S60 t5 "Summum" (2006)
skydark
10 april 2010 · 375 Inlägg

Ska ni reta upp folk så räcker det med ett hjärta och ett namn. Anna Anka!

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
strandberg31
10 april 2010 · 2 419 Inlägg

skydark skrev:
Ska ni reta upp folk så räcker det med ett hjärta och ett namn. Anna Anka!

"Så jevla eckligt" hahah lol

Nissan Skyline R33 GTST "MINTY" (1994)
FreddeLi Studerande maskiningenjör
10 april 2010 · 1 903 Inlägg

Detta kommer följas, helt klart! big_smile alltid drömt om att göra något liknande själv smile

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Roundcube
10 april 2010 · 801 Inlägg

Cabba vagnen!

Er1ksson
10 april 2010 · 11 Inlägg

skulle haft som logo " Svärmors drömmen" eller nått annat tongue

Ruuska_
11 april 2010 · 474 Inlägg

Varför inte köra med "Max 80km/h", "Semesterfirare" eller "Här börjar kön" bak på vagnen som kan tänkas reta upp bilisterna bakom tongue

Volvo S60 2.5T AWD
BMW 320D (2011)
T16_AeRo
11 april 2010 · 712 Inlägg

te_wik skrev:

tsdi skrev:

te_wik skrev:
Tycker det blir mer och mer barnsligt detta. Varför inte göra en något stilren vagn med något coolt på taket, som exempelvis en rullator som skrivet ovan. Eller tex ett reservhjul, en jeepdunk och en cykel  ifall ni får soppatorsk någongång. Lite coolt men samtidigt praktiskt.

Skippa alla "tuffa" dekaler, folk är less på sånt. (eller talar jag bara för mig själv?)

Mvh Tommy

Vadå mera och mera. Om man har en text på sidan så folk ser att man inte är speciellt seriös tex "partywagon on your" (det ska man inte vara när man är 19år) målar den mattsvart eller faluröd och drar på ett par skit feta fälgar och någon från detalj på taket typ en spark något gammalt hjul och en höbal. Då är den inte barnslig enligt mig utan bara skitfrän big_smile Men tur smaken är som baken smile

Jag menar alla dessa förslag om "svensson i röven", "cannabis är beroendeframkallande", "avSTÅND" osv osv. Annars är det en klart cool grejj med en partywagon, helt klart, inte det jag menar.

Mvh Tommy

Instämmer.. lite väl mycket 740-raggare över dessa förslag

Sheba Certifierad besserwisser
11 april 2010 · 308 Inlägg

Ruuska_ skrev:
Varför inte köra med "Max 80km/h", "Semesterfirare" eller "Här börjar kön" bak på vagnen som kan tänkas reta upp bilisterna bakom tongue

Haha, de enda bra förslagen på text bak på vagnen. Att låta tillverka en 80-skylt och slänga på där bak hade också varit kul, dock tvivlar jag på om det är lagligt att ha en hastighetsskylt på sitt fordon. wink Men "Här börjar kön!" var klockren.

Senast redigerat av Sheba (11 april 2010)

Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.
skydark
11 april 2010 · 375 Inlägg

Tycker ni ska bygga en altan bak.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
Hool
11 april 2010 · 1 067 Inlägg

skydark skrev:
Tycker ni ska bygga en altan bak.

Så en liten disclaimer klibba..  "Medtag egen groggveranda [x] Check"

BMW 325iT "Oxy" (1989)
BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
Victorduvet
12 april 2010 · 395 Inlägg

Sen skruvar ni väll upp en brevlåda bredvid dörren också? smile

BMW 520 (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang