2112
Sök

Puttelitens projekt Audi cabriolet. Bilen till salu!

Köpte bilen med RS2 fronten på, annars var den helt orginal. Var tänkt att jag endast skulle bygga ljud, lacka trösklar och nedre delen av bakstöten för att sedan bruka och hålla i gott skick..... Sen fick man lite idéer,... Visa mer

528 815 Visningar
Projektet avslutat 11 juni 2015
9 141 Inlägg
6 januari 2012
Trådstartare
Hehe, nu har det trillar in lite godis igen. big_smile
4 små söta askar [img][/img]med kolfiberlook.

https://www1.garaget.org/gallery/images/18/17257/17257-42fb47445430be845c7934b120423ade.jpg

Dom passa perfekt jue! big_smile Inte tryckt dit den ordentligt då.

https://www1.garaget.org/gallery/images/18/17257/17257-1c6c5146017cf53bbd9c4119677bc5cd.jpg

German Engineering
9 083 Inlägg
7 januari 2012
Fina grejer smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

9 141 Inlägg
7 januari 2012
Trådstartare
Har varit och köpt klarlack till fälgarna med idag, så nu ska det bli rengöring, nermattning och sen lack.

173 Inlägg
7 januari 2012
Ser grymt bra ut! Lite avis på bakdelen av bilen bara wink skulle med vilja ha något sånt på min audi! big_smile

Projeksemster!
Nytt kommer när orken och motovationen är tillbaka! :)

9 141 Inlägg
7 januari 2012
Trådstartare
Diz3 skrev:
Ser grymt bra ut! Lite avis på bakdelen av bilen bara wink skulle med vilja ha något sånt på min audi! big_smile

Tack! big_smile Hehe, ja dom grejerna kommer jag inte släppa så lätt! tongue Har lite funderingar på om man skulle testa en avgjutning, å se om man klarar av det. Kanske kan finnas en marknad för det?

173 Inlägg
7 januari 2012
Putteliten skrev:
Diz3 skrev:

Tack! big_smile Hehe, ja dom grejerna kommer jag inte släppa så lätt! tongue Har lite funderingar på om man skulle testa en avgjutning, å se om man klarar av det. Kanske kan finnas en marknad för det?

Ja för fan smile glasfiber och vakum packning så blir de nog riktigt bra, och för dom som vill kan man ju göra de i kolfiber smile

Får du till det bra så blir jag din första kund! smile

Projeksemster!

9 141 Inlägg
7 januari 2012
Trådstartare
Sådär ja, en sista liten men synlig detalj till utsidan är nu beställd.  För er som har koll på RS2or vet vad jag pratar om. wink Ni som följer tråden och inte har helt 100 koll kan gärna skicka en gissning!?

173 Inlägg
7 januari 2012
Putteliten skrev:
Sådär ja, en sista liten men synlig detalj till utsidan är nu beställd.  För er som har koll på RS2or vet vad jag pratar om. wink Ni som följer tråden och inte har helt 100 koll kan gärna skicka en gissning!?

RATTEN?! big_smile haha

Projeksemster!

322 Inlägg
7 januari 2012
Nu har man läst hela tråden och vad ska man säga förutom att det är en oerhört fin bil o att man är avundsjuk tongue

Kolla gärna in min projekttråd om S60in
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=232927

Allfixare
1 475 Inlägg
8 januari 2012
Putteliten skrev:

2st lister gissar jag på wink

9 141 Inlägg
8 januari 2012
Trådstartare
Diz3 skrev:
Putteliten skrev:

RATTEN?! big_smile haha

Hmm, skulle inte vilja åka med dig om du har ratten på utsidan på din Avant! lol tongue

173 Inlägg
8 januari 2012
Putteliten skrev:
Diz3 skrev:
Putteliten skrev:

RATTEN?! big_smile haha

Hmm, skulle inte vilja åka med dig om du har ratten på utsidan på din Avant! lol tongue

du sa aldrig att det var utsidan wink sa synlig och på en cab så ser man ratten wink haha

Projeksemster!

9 141 Inlägg
8 januari 2012
Trådstartare
steevie skrev:
Nu har man läst hela tråden och vad ska man säga förutom att det är en oerhört fin bil o att man är avundsjuk tongue

Tack. big_smile Hoppas det var trevlig läsning hela vägen. Nu är det mycket på G, då jag gärna vill ha färdigt bilen till våren. Så titta gärna in igen vettja!

9 141 Inlägg
8 januari 2012
Trådstartare
fish skrev:
Putteliten skrev:

2st lister gissar jag på wink

Precis! big_smile

322 Inlägg
8 januari 2012
Putteliten skrev:
steevie skrev:

Tack. big_smile Hoppas det var trevlig läsning hela vägen. Nu är det mycket på G, då jag gärna vill ha färdigt bilen till våren. Så titta gärna in igen vettja!

Kommer absoult titta in vid varje updatering smile

Kolla gärna in min projekttråd om S60in
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=232927

9 141 Inlägg
8 januari 2012
Trådstartare
Diz3 skrev:
Putteliten skrev:
Diz3 skrev:
RATTEN?! big_smile haha

du sa aldrig att det var utsidan wink sa synlig och på en cab så ser man ratten wink haha

Haha, läs igen hörru! tongue ORDENTLIGT!
Ratten kommer, men inte just nu riktigt.
Senast redigerat av Putteliten (8 januari 2012)

9 141 Inlägg
8 januari 2012
Trådstartare
H
steevie skrev:
Putteliten skrev:
steevie skrev:

Kommer absoult titta in vid varje updatering smile

låter bra det! smile

German Engineering
9 083 Inlägg
8 januari 2012
Trevligt med RS2-lister smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Sök