Angående: YstadTräffen Fredagar kl.20 Världens Ände

Gudzilla Dåre
17 april 2010 · 182 Inlägg

Melmac skrev:
Håller med er till 100% Såg en kille dom drack OCH körde igår!! INTE OKEJ! Jag vill inte att min ska råka illa ut! Vi gick fram till en som var på och slog och SATT på en bil som uppenbarligen inte var hans! Han blev helt vild och hoppade på oss. Alla måste hjälpa till med detta! Annars vågar jag inte köra ner till Ystad träffen med min bil mer..... Jag vill inte riskera att få en lackskada för att folk ska sladda runt i sina skrotbilar (vissa är faktiskt inte ens skrotiga utan riktigt fina åk)

Annars är det en jätte bra träff!! Tack till er som håller i den!

Han som drack och körde skulle du tagit reg nummert på och get till farbror blå då hade vi haft en som fått gå ner där nästa gång tongue

Annars förstår jag dig min lack på mantan e inget vidare snygg "tvärt om ser ut som fan rent" men vill gjärna inte ha stora bulor och repor i min bil.

Senast redigerat av Gudzilla (17 april 2010)

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut
Chevrolet Caprice HGW "Pilsner häcken" (1984)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
17 april 2010 · 4 418 Inlägg

Melmac skrev:
Håller med er till 100% Såg en kille dom drack OCH körde igår!! INTE OKEJ! Jag vill inte att min ska råka illa ut! Vi gick fram till en som var på och slog och SATT på en bil som uppenbarligen inte var hans! Han blev helt vild och hoppade på oss. Alla måste hjälpa till med detta! Annars vågar jag inte köra ner till Ystad träffen med min bil mer..... Jag vill inte riskera att få en lackskada för att folk ska sladda runt i sina skrotbilar (vissa är faktiskt inte ens skrotiga utan riktigt fina åk)

Annars är det en jätte bra träff!! Tack till er som håller i den!

Precis min tanke med träffen .. gemensam styrka.
Inga pekpinnar & regler, utan vi vet alla vad som gäller och hjälps därför åt.

Blir situationen obehaglig eller att någon som har druckit kör .. så ber jag er att kontakta polisen då vi inte vill ha såna personer på träffen. Polisen är där på gott och ont, men i dessa sammanhang så behövs dom verkligen!

Senast redigerat av Jill (17 april 2010)

Gudzilla Dåre
17 april 2010 · 182 Inlägg

Inte säkert men möjligheten kan finnas att polisen har mindre intresse av oss om fylleriet försvinner, då jag tror att polisen e där mest för kommunen klagar och dom klagar nog mest på ner skräpningen.

Sen tycker jag inte vi ska vara fega utan vid lägen där vi har fylle hundar som bråkar så hämtar vi farbror blå och följer med dom och pekar och står bakom dom när dom snackar med personen i fråga för att vissa vad vi tycker om det.
Annars kommer bara dom tro att polisen e där för dumma sig med dom och så utan att veta att vi andra seriösa entusiaster stör oss väldig mycket på dom

På det sättet visar vi vad vi tycker om det utan att komma i bråk med polisen eller något fyllo

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut
Chevrolet Caprice HGW "Pilsner häcken" (1984)
supra_gone_wild Drift junkie!!
17 april 2010 · 276 Inlägg

håller med  Gudzilla!! så fort vi ser något så gör alla en tjänst o gå fram o få ett stopp på detta o då menar jag att alla som ser d går dit o prata med personerna även om ni ser att en redan tar tag i d!
alla kan göra en insats till o få denna träff till o bli kanon o slippa alla oseriösa idioter som inte ska va i närheten av såna här tillställningar..

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala
Nissan Silvia s15 Spec-R "Team Scorpion Drift" (1999)
Andreas79
18 april 2010 · 3 968 Inlägg

Vilka kommer Fredag 23/4 ?

1. Andreas79 - Honda Civic Vtec

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
SqualleD
18 april 2010 · 103 Inlägg

1. Andreas79 - Honda Civic Vtec
2. SqualleD - Volvo 850 + Plymouth valiant om den blir färdig smile

Senast redigerat av SqualleD (18 april 2010)

Volkswagen Golf Mk2 "Börbet" (1986)
BMW 528 "wheelgap" (1997)
Haakanzon Äppelodlare
18 april 2010 · 305 Inlägg

1. Andreas79 - Honda Civic Vtec
2. SqualleD - Volvo 850 + Plymouth valiant om den blir färdig
3. Haakanzon - Volvo S40 T4

Bergkvistdan
18 april 2010 · 12 Inlägg

1. Andreas79 - Honda Civic Vtec
2. SqualleD - Volvo 850 + Plymouth valiant om den blir färdig
3. Haakanzon - Volvo S40 T4
4. Bergkvistdan - Dodge ram 1500

Abbee HobbyFotograf och Blivande Biolog
18 april 2010 · 310 Inlägg

Jag skriver upp mig på fotograf-listan!

Catch the moment, soon It'll be over
Skalleper
18 april 2010 · 55 Inlägg

1. Andreas79 - Honda Civic Vtec
2. SqualleD - Volvo 850 + Plymouth valiant om den blir färdig
3. Haakanzon - Volvo S40 T4
4. Bergkvistdan - Dodge ram 1500
5. Skalleper - Fiat Coupe 20v Turbo

MrJAM
18 april 2010 · 1 464 Inlägg

1. Andreas79 - Honda Civic Vtec
2. SqualleD - Volvo 850 + Plymouth valiant om den blir färdig
3. Haakanzon - Volvo S40 T4
4. Bergkvistdan - Dodge ram 1500
5. Skalleper - Fiat Coupe 20v Turbo
6. MrJAM - SAAB 9-3SS [Fotograferar]

Senast redigerat av MrJAM (18 april 2010)

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
oka-visely
18 april 2010 · 47 Inlägg

1. Andreas79 - Honda Civic Vtec
2. SqualleD - Volvo 850 + Plymouth valiant om den blir färdig
3. Haakanzon - Volvo S40 T4
4. Bergkvistdan - Dodge ram 1500
5. Skalleper - Fiat Coupe 20v Turbo
6. MrJAM - SAAB 9-3SS [Fotograferar]
7. Oka-visely - Volvo s70 om jag hinner få klart big_smile

Henkezd Fotograf
18 april 2010 · 114 Inlägg

Tycker polisen kan parkera bilarna uppe på rakan om de inte vill att folk ska busköra så de står där för syns skull och gå en vända på träffen och vara trevliga istället för att sitta på sin "tron" i bilen och peka och skrika.
Poliserna har föresten ett internt projekt som heter "Våga lämna bilen" eller nåt liknande, de kanske borde göra det här nere också tongue

Angående fulla människor tycker jag de kan stanna hemma, såg en tjej senast som knappt kunde stå upp och som vaggade fram och skrek och hade sig. Varför kommer man dit om man ska bli/vara så jäkla full?

Mvh

Gudzilla Dåre
18 april 2010 · 182 Inlägg

Henkezd skrev:
Tycker polisen kan parkera bilarna uppe på rakan om de inte vill att folk ska busköra så de står där för syns skull och gå en vända på träffen och vara trevliga istället för att sitta på sin "tron" i bilen och peka och skrika.
Poliserna har föresten ett internt projekt som heter "Våga lämna bilen" eller nåt liknande, de kanske borde göra det här nere också tongue

Angående fulla människor tycker jag de kan stanna hemma, såg en tjej senast som knappt kunde stå upp och som vaggade fram och skrek och hade sig. Varför kommer man dit om man ska bli/vara så jäkla full?

Mvh

Ja dom kunde väll lämnat bilen vid rakan sen gått en runda och tittat på fina bilar och kanske lugnat ner fylle dräget lite jag tror det hade höjt stämningen på träffen mycket. Och vem vet jag har träffat ett antal poliser som faktist e rätt trevliga att stå och snacka med och som faktist tycker bilar e en kul hobby, vem vet någon av dom där e kanske sån med tongue

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut
Chevrolet Caprice HGW "Pilsner häcken" (1984)
C-Herbst Sous Chef
18 april 2010 · 389 Inlägg

1. Andreas79 - Honda Civic Vtec
2. SqualleD - Volvo 850 + Plymouth valiant om den blir färdig
3. Haakanzon - Volvo S40 T4
4. Bergkvistdan - Dodge ram 1500
5. Skalleper - Fiat Coupe 20v Turbo
6. MrJAM - SAAB 9-3SS [Fotograferar]
7. Oka-visely - Volvo s70 om jag hinner få klart
8. C-Herbst - Audi TT Quattro

MrJAM
18 april 2010 · 1 464 Inlägg

Henkezd skrev:
Tycker polisen kan parkera bilarna uppe på rakan om de inte vill att folk ska busköra så de står där för syns skull och gå en vända på träffen och vara trevliga istället för att sitta på sin "tron" i bilen och peka och skrika.
Poliserna har föresten ett internt projekt som heter "Våga lämna bilen" eller nåt liknande, de kanske borde göra det här nere också tongue

"Våga lämna bilen" gäller väl dock mer Malmöregionen.

Håller med om att de kan parkera ibland oss andra. Sist jag pratade med dem så sade det just att de gott kunde röra sig runt allmänheten. Det finns säkert som har en hel del frågor att ställa. Och de har en officiell inbjudan. Men vad jag förstått så är det nyare personal än vad det var för nått år sen som dyker upp som inte 'hänger med' på samma sätt?

Henkezd skrev:
Angående fulla människor tycker jag de kan stanna hemma, såg en tjej senast som knappt kunde stå upp och som vaggade fram och skrek och hade sig. Varför kommer man dit om man ska bli/vara så jäkla full?

För det är såååå fjortis-coolt. roll

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Andreas79
18 april 2010 · 3 968 Inlägg

1. Andreas79 - Honda Civic Vtec [Fotograferar]
2. SqualleD - Volvo 850 + Plymouth valiant om den blir färdig
3. Haakanzon - Volvo S40 T4
4. Bergkvistdan - Dodge ram 1500
5. Skalleper - Fiat Coupe 20v Turbo
6. MrJAM - SAAB 9-3SS [Fotograferar]
7. Oka-visely - Volvo s70 om jag hinner få klart
8. C-Herbst - Audi TT Quattro

Senast redigerat av Andreas79 (18 april 2010)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Joppe_Johndeere StenkrossTomte
18 april 2010 · 359 Inlägg

1. Andreas79 - Honda Civic Vtec [Fotograferar]
2. SqualleD - Volvo 850 + Plymouth valiant om den blir färdig
3. Haakanzon - Volvo S40 T4
4. Bergkvistdan - Dodge ram 1500
5. Skalleper - Fiat Coupe 20v Turbo
6. MrJAM - SAAB 9-3SS [Fotograferar]
7. Oka-visely - Volvo s70 om jag hinner få klart
8. C-Herbst - Audi TT Quattro
9. Joppe - Volvo 240

No turbo shit! Just Real Power!
Volvo 142 "V8" (1969)
Volvo 240 "The Chrome Edition" (1992)
Andreas79
18 april 2010 · 3 968 Inlägg

1. Andreas79 - Honda Civic Vtec [Fotograferar]
2. SqualleD - Volvo 850 + Plymouth valiant om den blir färdig
3. Haakanzon - Volvo S40 T4
4. Bergkvistdan - Dodge ram 1500
5. Skalleper - Fiat Coupe 20v Turbo
6. MrJAM - SAAB 9-3SS [Fotograferar]
7. Oka-visely - Volvo s70 om jag hinner få klart
8. C-Herbst - Audi TT Quattro
9. Joppe - Volvo 240
10. Abbee [Fotograferar]

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Scolded-Cat
18 april 2010 · 1 Inlägg

En av anledningarna till att jag ej varit där är faktist stök. Jag är 41 och har varit full många gånger, senast i fredags, dock ej i samband med motorträff eller bilkörning.
Kommer nog besöka utan bil först, är det för stökigt blir bilarna hemma.

OM jag sedan kommer med bil, blir det nog med min Daimler SuperV8, tror inte någon av mina gamla platsar!?

Senast redigerat av Scolded-Cat (18 april 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang