Hur lyckas jag alltid !!

space Golfen
7 juni 2006 · 128 Inlägg

Dagen kom och jag får hem mina underbara aleminum ringar till mätarhuset. då de två skruvar de kävs för att plocka bort mätaren så råkar man runda en utav dom..
Efter ett tag lyckas en polare till mig skruva loss skiten och mätarhuset är löst då jag tar ut den lossnar plastkåpan framför mätarhuset och åker i baken och de blir en spricka i mitten..


Hur lyckas man.. VAD GÖR man nu liksom har skickat till en på blocket som säljer ett komplett mätarhus fast det är till en disel... fast plastkoppan värkar vara i samma storlek som på min...

Mvh Danny

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans
Volkswagen Golf R32 "R32" (2006)
Volkswagen Golf GTI MK5 "The real thing" (2006)
sveddan
7 juni 2006 · 1 453 Inlägg

Stackare =/

940R
7 juni 2006 · 1 567 Inlägg

Dagens i-lands problem

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Koffey
7 juni 2006 · 46 Inlägg

Finns det ingen bilskrot i närheten där du bor?? Dom borde ju ha vad du behöver för en billig peng..

space Golfen
7 juni 2006 · 128 Inlägg

Skroten där jag bor ville ha 3500kr för en krockad a4 front hahah dom är skit dyra.. a allt annat med bilen har ju gått skit bra men att jag ska lyckas med de. Man sitter ju och kollar där nästan hela tiden när man kör hahaha sur ja blir sad

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans
Volkswagen Golf R32 "R32" (2006)
Volkswagen Golf GTI MK5 "The real thing" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang