5466
Sök

Hur fan tänkte dom där? (verkligen smaklös styling)

Norrlänning
643 Inlägg
14 december 2010
Tyckte nog den v40n var rätt schysst ändå, inget jag suktar efter, men snyggare än en vanlig v40!

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
614 Inlägg
14 december 2010
Som sagt blir nog rätt kluvna kommentarer om den v40in..  Var därför jag hade så svårt att bestämma mig för ifall den var ful eller okey big_smile

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

487 Inlägg
14 december 2010
Problemet med denna tråden är att typ 80% av Garaget.org gillar billiga kjolpaket, biltema vingar och överdriven motivlack. Det är ju stor skillnad om man följer ett stuk på bilen, typ tyskstuk, men att bygga ihop en plastraket följer varken någon trend eller är något stuk.

Smaken är som baken, men det finns fan en gräns! wink

Rybbe- Volvon var skitful!
Senast redigerat av _NeeX_ (14 december 2010)

Norrlänning
643 Inlägg
14 december 2010
Jag är ingen förespråkare av plast och motivlack, men med tanke på hur org. v40 ser ut så var det ju en förbättring ändå.

614 Inlägg
14 december 2010
_NeeX_ skrev:
Problemet med denna tråden är att typ 80% av Garaget.org gillar billiga kjolpaket, biltema vingar och överdriven motivlack. Det är ju stor skillnad om man följer ett stuk på bilen, typ tyskstuk, men att bygga ihop en plastraket följer varken någon trend eller är något stuk.

Rydde- Volvon var skitful!

HAhahaha "rybbe" är det faktist big_smile hmm ja du den kanske var det.. jag har ändå svårt att bestämma mig. kan åtminstånde konstatera att jag aldrig hade köpt bilen eller viljat ha den.

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

487 Inlägg
14 december 2010
gutfucker skrev:
Jag är ingen förespråkare av plast och motivlack, men med tanke på hur org. v40 ser ut så var det ju en förbättring ändå.

Inte fan blir en näsapa snyggare för att man sätter en hatt på den?
Kjolpaket från Venus och lackad med skitan!

nöjd nu Rybbe? wink
Senast redigerat av _NeeX_ (14 december 2010)

Norrlänning
643 Inlägg
14 december 2010
Tror fan en näsapa blir snyggare om man sätter en hatt på den! wink

Kjolpaketen tog ju bort delar av v40s (enligt mig) fula rundningar.

Smaken är som baken!

614 Inlägg
14 december 2010
_NeeX_ skrev:

Rybbe- Volvon var skitful!

kan vara beredd att hålla med dig lite där Neex. enligt min åsikt så gör sig dom flesta bilar bäst när man gjort smådetaljer runt bilen som gör den så kallad "stylad"

Men det VIKTIGASTE av allt när man ska göra om sin bil är enligt mig...

MEN MÅSTE TÄNKA PÅ VAD FÖR TYP AV BIL MAN ÄGER!
vissa grejer passar bara inte på vissa bilmärken. Du kan tex inte ha en stor fet vinge på en volvo 740. däremot kanske samma vinge passar jätte bra på en japanare. tex en skyline eller något liknande. 
Jag har en polare som fick en ide om att jag skulle börja brädda min 900 rätt mycket.
Jag funderade 5 minuter på det sen kom jag fram till att NEJ det går inte.. För det är en äldre saab!
Inte någon extrem toyota supra!.

146 Inlägg
14 december 2010
rybbe skrev:
Hitta en rätt skön tattarbil här med.. vet inte om denna varit uppe förut.. men här är det någon som tror att han kör typ en Viper eller liknande.. helt ful front med big_smile

http://www.blocket.se/varmland/Opel_Cal … 15&w=3

Tror han använder den som snöplog! smile

Min Bil Är Inte Din Bil

Norrlänning
643 Inlägg
14 december 2010
Man ska veta sina begränsningar, helt klart!
Men det är ofta rätt kul att se bilar som medvetet är stylade utanför dom "ramarna", kanske inget man egentligen vill åka omkring i dock wink

614 Inlägg
14 december 2010
envision skrev:
rybbe skrev:
Hitta en rätt skön tattarbil här med.. vet inte om denna varit uppe förut.. men här är det någon som tror att han kör typ en Viper eller liknande.. helt ful front med big_smile

http://www.blocket.se/varmland/Opel_Cal … 15&w=3

Tror han använder den som snöplog! smile

HAHA JA det är så han har tänkt! han gör samhället en tjänst och sätter på "vinterfronten" och ger sig ut på nätterna tillsammans med plogbilarna och så öser han bort snön bara! big_smile

Norrlänning
643 Inlägg
14 december 2010
hahahaa, vinterfronten, klockrent big_smile
låter lite som en superhjälte i din beskrivning "ger sig ut på nätterna..."

volvoraggare
4 776 Inlägg
14 december 2010

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

614 Inlägg
14 december 2010
gutfucker skrev:
hahahaa, vinterfronten, klockrent big_smile
låter lite som en superhjälte i din beskrivning "ger sig ut på nätterna..."

Haha ja..  han borde ha en dekal i framrutan med där det står "göra kaos"
"citerar Laserturken" big_smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
14 december 2010
http://www.blocket.se/orebro/Mercedes_B … 11&w=3 en merca ska inte ha  nå kjolpaket

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

614 Inlägg
14 december 2010
ironhead skrev:
http://www.blocket.se/orebro/Mercedes_Benz_SL_320_Hardtop_Kjolpaket_stylad_30462874.htm?ca=11&w=3 en merca ska inte ha  nå kjolpaket

Denna är inte vacker nej! Den har dock varit uppe förut

7 120 Inlägg
14 december 2010
ironhead skrev:
http://www.garaget.org/?car=159233&image=2035199 .....är det en viggen eller en nissan 200 ser fan inte skillnaden så fult med en så stor vinge

Haha, inte jag som monterat vingen och den är borta nu så ja.. Buuhuu.. roll

2 140 Inlägg
14 december 2010
ironhead skrev:
http://www.blocket.se/stockholm/Stylad_Opel_calibra_31040785.htm?ca=11&w=3 borde gett fan i breddningen

själv tror jag den skulle bli snygg om man sätter dit ett LAGOMT kjolpaket inte typ en "vinterfront" asg
Senast redigerat av AntrE (14 december 2010)

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Sök