3242
Sök

Hur fan tänkte dom där? (verkligen smaklös styling)

Bakhjulskrafs
1 479 Inlägg
12 mars 2011
ekelund88 skrev:
michieff skrev:
ekelund88 skrev:

säger killen som har en 740 ståendes i bakgrunden på sin visningsbild smile aja säger då de

Äh det var ju en bil parkerad bredvid bara?

tycker man att de e den fulaste bilen och töntigaste bilen ever skulle inte jag vilja beblanda mig med den wink även om de bara e bakgrund

Herregud är du seriös? Då är det dags att växa upp

DLS
1 147 Inlägg
12 mars 2011
Aha det är svärfars nu sålda gamla 740 haha. Han har numera en 940.

2 656 Inlägg
12 mars 2011
mk2_power skrev:
ekelund88 skrev:
michieff skrev:

Äh det var ju en bil parkerad bredvid bara?

tycker man att de e den fulaste bilen och töntigaste bilen ever skulle inte jag vilja beblanda mig med den wink även om de bara e bakgrund

du verkar ju ta mer illa upp än personen ifråga så du kanske ska ta o växa upp eller?

Forummoderator
26 552 Inlägg
12 mars 2011
ekelund88 skrev:
mk2_power skrev:
ekelund88 skrev:

du verkar ju ta mer illa upp än personen ifråga så du kanske ska ta o växa upp eller?

Lugna ner er innan även denna tråd blir låst sad

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Kung
603 Inlägg
13 mars 2011
Nu tog jag dessvärre ej nån bild då mobilen låg i skåpet på jobbet, men i vilket fall som, såg en liten vit bil stå i garaget vid jobbet och ovanför framlysena satt ögonfransar, alltså inte lackade på motorhuven utan dom stack up i luften som "riktiga", såg helt förjävligt ut men förklaringen stog bak på en dekal, stog något i stil med "tintins frisörsalong", och alla vet att frisörer har kass smak haha smile

Såg även nån bil igår som åkte runt med blå numerplåtsbelysning, såg riktigt epa traktor ut.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

1 060 Inlägg
13 mars 2011
Uttelito skrev:
Nu tog jag dessvärre ej nån bild då mobilen låg i skåpet på jobbet, men i vilket fall som, såg en liten vit bil stå i garaget vid jobbet och ovanför framlysena satt ögonfransar, alltså inte lackade på motorhuven utan dom stack up i luften som "riktiga", såg helt förjävligt ut men förklaringen stog bak på en dekal, stog något i stil med "tintins frisörsalong", och alla vet att frisörer har kass smak haha smile

Såg även nån bil igår som åkte runt med blå numerplåtsbelysning, såg riktigt epa traktor ut.

Finns hur mycket sånt som helst, äckligt ful är det.. http://www.google.se/images?hl=sv&q … mp;bih=641

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

1 498 Inlägg
13 mars 2011
Aja så illa är det inte bilarna får ju en personlighet som heter duga och vissa blev man riktigt tänd på haha

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
13 mars 2011
Hahahaha ögonlock framstår som snyggt.....

Rock'n Roll

5 111 Inlägg
13 mars 2011
Opelmadness skrev:
huntelaar skrev:
Är man bonde från Halland så är man, var god njut... och skratta, för det gjorde vi när vi tog kort på denna kärran big_smile

http://img842.imageshack.us/i/img09481h.jpg/

Usch, såna kryllar det av här... *kräks*
Jordbruksgymnasium i krokarna också, så dom flesta bara ryker svart och går skitkasst. Oftast inte tvättade på ett halvår.

Jag brukar inte gilla att göra fördomar till sanning men....JA du har rätt. Har mina erfarenheter av hur man kan bli sedd som ett mongo från yttre rymden om man går en sådan utbildning och hellre putsar sin Kadett C Car-A-Van tills fingrarna blir blå i stället för att hänga på en massa skräp på sin 240 (det här var den gamla goda tiden när man fortfarande var tvungen betala pengar om man ville ha en 740 i stället för att som idag byta till sig den mot en kortlek och en Kalle Anka....) lol

Kung
603 Inlägg
13 mars 2011
engineaddict skrev:
Uttelito skrev:

Finns hur mycket sånt som helst, äckligt ful är det.. http://www.google.se/images?hl=sv&q … mp;bih=641

Precis så såg det ut, så förjävligt att man nästan ville vänta på ägaren och ge denna en spark i nyllet, stackars bil haha smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

1 653 Inlägg
13 mars 2011
Uttelito skrev:
engineaddict skrev:
Uttelito skrev:

Precis så såg det ut, så förjävligt att man nästan ville vänta på ägaren och ge denna en spark i nyllet, stackars bil haha smile

som tur är så är de ju lätta att riva bort smile

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

290 Inlägg
13 mars 2011
Jag personligen gillar volvo men inte med sån "bonne-styling" det ska vara bilar i fint skick och isåfall original-styling

kolla gärna in mitt projekt! :) Jetta mk1 Motorbyte och uppfräschning

Kung
603 Inlägg
13 mars 2011
__rengel__ skrev:
Jag personligen gillar volvo men inte med sån "bonne-styling" det ska vara bilar i fint skick och isåfall original-styling

Håller med men det är en jävla tur att alla gillar olika, skulle vara riktigt tråkigt om alla bara körde racingstuk, tyskstuk, bonnestuk osv på sina bilar.

290 Inlägg
13 mars 2011
Uttelito skrev:
__rengel__ skrev:

Håller med men det är en jävla tur att alla gillar olika, skulle vara riktigt tråkigt om alla bara körde racingstuk, tyskstuk, bonnestuk osv på sina bilar.

Ja det hade inte varit kul om alla hade gillat samma:p

kolla gärna in mitt projekt! :) Jetta mk1 Motorbyte och uppfräschning

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
14 mars 2011
xorox_88 skrev:
http://www.blocket.se/hassleholm/Volvo_X40_T4R_XTREME_31951837.htm?ca=4&w=3

Den har legat ute förr, jag förstår varför den inte blivit såld iaf tongue

Rock'n Roll

Colt c51 1990 / MB C180T 1996
21 Inlägg
14 mars 2011
TenZer skrev:
xorox_88 skrev:

Den har legat ute förr, jag förstår varför den inte blivit såld iaf tongue

Fantasi pris.. på en bil bara ett fåtal skulle tycka är snygg.. tycker själv den har för mycket...

Finraggare
2 381 Inlägg
14 mars 2011
Som extrembygge tycker jag den är helt okej faktiskt.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
14 mars 2011
Volvo544special65 skrev:
Opelmadness skrev:
huntelaar skrev:
Är man bonde från Halland så är man, var god njut... och skratta, för det gjorde vi när vi tog kort på denna kärran big_smile

http://img842.imageshack.us/i/img09481h.jpg/

Usch, såna kryllar det av här... *kräks*
Jordbruksgymnasium i krokarna också, så dom flesta bara ryker svart och går skitkasst. Oftast inte tvättade på ett halvår.

Jag brukar inte gilla att göra fördomar till sanning men....JA du har rätt. Har mina erfarenheter av hur man kan bli sedd som ett mongo från yttre rymden om man går en sådan utbildning och hellre putsar sin Kadett C Car-A-Van tills fingrarna blir blå i stället för att hänga på en massa skräp på sin 240 (det här var den gamla goda tiden när man fortfarande var tvungen betala pengar om man ville ha en 740 i stället för att som idag byta till sig den mot en kortlek och en Kalle Anka....) lol

HAHAHAHAHAHA!!! Det var det bästa jag har läst på länge! lol

KUNG!

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Kung
603 Inlägg
14 mars 2011
xorox_88 skrev:

Den har varit här förut, den ser förjävlig ut hur man än vrider och vänder på det, priset är helt åt helvete och i stort sätt hela bilen är en enda stor fail...

Idioten som lagt ut bilen tror tydligen att bara för att man lägger 100 000+ på en bil så är den värd minst det, jo så kanske det är på vissa bilar och äldre bilar, men fan inte på en risig s40 som ser ut som en jävla morotsspya!

Sök