det finns alla möjliga smaker. Jag personligen avskyr nästan all styling på Volvo, mer för att det är en herrgårdsvagn i mina ögon. När folk lägger ner en halv mille på styling till en s40 så får det mig att undra var världen är på väg men för dessa människor är det ju helt naturligt så
det finns alla möjliga smaker. Jag personligen avskyr nästan all styling på Volvo, mer för att det är en herrgårdsvagn i mina ögon. När folk lägger ner en halv mille på styling till en s40 så får det mig att undra var världen är på väg men för dessa människor är det ju helt naturligt så
du såg också lyxfällan nyss? haha
den va ju inte speciellt " snygg " för en halv mille om man säger så. Han har Failat rätt rejält med bygget.
den va ju inte speciellt " snygg " för en halv mille om man säger så. Han har Failat rätt rejält med bygget.
han kanske köpte den ny annars vet jag inte riktigt hur han kommit upp i en halv miljon. iofs inte sett under huven
Sökte på S60 t5 här på G.org men den fanns inte med.. Men iofs, då hade den nog redan funnits med i den här tråden
Haha, snubben dricker fler Red Bull på en dag, än vad jag gör på ett år!
Sedan undrar jag vad han lagt pengarna på Volvon, för den såg inget vidare ut
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Tror inte en sekund på att han har lagt 500-000 kr på den där bilen !
Äh tänk så här. Han har ställt ut bilen varje år (elmia kanske?) i kanske 5 års tid. Säg att han spenderar 100 k per år på bilen, breddar, lackar och allt vad man kan göra, inredning m.m. Är ju inte helt omöjligt att bilen haft flera skepnader tidigare. Den hade ju lambodörrar bara det går ju på åtskilliga tusen.
Tror inte en sekund på att han har lagt 500-000 kr på den där bilen !
Äh tänk så här. Han har ställt ut bilen varje år (elmia kanske?) i kanske 5 års tid. Säg att han spenderar 100 k per år på bilen, breddar, lackar och allt vad man kan göra, inredning m.m. Är ju inte helt omöjligt att bilen haft flera skepnader tidigare. Den hade ju lambodörrar bara det går ju på åtskilliga tusen.