A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
20 april 2011
Bara jag som reagerar på att alla säger att däcken nästan är nya? Man köper ju förfan inte en bil för att det är fräsha däck på den! Och när man ser "kvalitén" på resten utav bilen så är det nog kina däck på den gjorda av Lego.
HOST HOST Bilen i övrigt är i toppskick och får beröm på bilprovningen varje gång. Likaså är bilen fullutrustad förutom att den saknar farthållare.
Bara fälgar och kjolpaket har ett värde på 15 000 och däcken är nästan helt nya.
undra vad det är för nöt som köper en fullutrustad bil men väljer bort farthållare? om den inte har det så är den inte fullutrustad ju
inte nog med det, den har inte helskinn, inte taklucka, inte stora färddatorn, inte automat osv för att nämna några till saker på "options-listan" som saknas... Undra just vad hans vision av fullutrustad är?
Bara jag som reagerar på att alla säger att däcken nästan är nya? Man köper ju förfan inte en bil för att det är fräsha däck på den! Och när man ser "kvalitén" på resten utav bilen så är det nog kina däck på den gjorda av Lego.
för mig är det iaf värt en hel del att det sitter nya eller iaf bra däck på när man köper bilen...
för mig är det iaf värt en hel del att det sitter nya eller iaf bra däck på när man köper bilen...
det är väll det ända som är värt på den
ja jo på just den bilen spelar det ju ingen roll för den skulle jag aldrig köpa oavsett vilket...
Ingen som har tänkt på hemska Volvo 340..? Inte 363CS'en som står på "museum" (privat) här i byn numer då alltså. Denna var absolut inte finare, men 80-tal är ju 80-tal... http://www.4h.quatnet.de/typo3temp/a407e8554a.jpg
Och jag tänkte på den fula "aerodynamiska" plastgrillen som gick att köpa till Volvo 140 serien nån gång på 70-80-talet, men jag hittade tyvärr ingen bild på den. Har för mig dom kallade den för GT eller nåt liknande..
Dynamind hette den...om du tänker på den lite vagt firebirdinspirerade som Teknikens värld hade på sitt 142 turbo-projekt?
Ingen som har tänkt på hemska Volvo 340..? Inte 363CS'en som står på "museum" (privat) här i byn numer då alltså. Denna var absolut inte finare, men 80-tal är ju 80-tal... http://www.4h.quatnet.de/typo3temp/a407e8554a.jpg
Och jag tänkte på den fula "aerodynamiska" plastgrillen som gick att köpa till Volvo 140 serien nån gång på 70-80-talet, men jag hittade tyvärr ingen bild på den. Har för mig dom kallade den för GT eller nåt liknande..
Dynamind hette den...om du tänker på den lite vagt firebirdinspirerade som Teknikens värld hade på sitt 142 turbo-projekt?
YES!! Den är det! Tack så mycket! Firebirden blev väldigt mycket kantigare..
Senast redigerat av Opelmadness (20 april 2011)
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.