Okey nu hitta jag en annons här. Kan väl inte anklaga denna bil för att varken vara smaklös stylad eller stylad alls:D Men kolla gubben på bild 2. Helt jävla roliga och lycklig! As skön annonsbild
Okey nu hitta jag en annons här. Kan väl inte anklaga denna bil för att varken vara smaklös stylad eller stylad alls:D Men kolla gubben på bild 2. Helt jävla roliga och lycklig! As skön annonsbild
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Vad säger man om denna front då? Jag blir lite kluven och vet inte riktigt. Har för mig att du kunde få ett väldigt liknande kjolpaket till supra i spelet Need for speed most wanted Och då vet jag att jag alltid tog bort det från bilen.
Bedöm själv. Men det är lite darth vader hjälm i starwars över det? eller`?
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
19 maj 2011
kameramannen skrev:
Fråga honom hur många av bilarna som är hans istället...
Fast vart har jag påstått att det är mina? Står klart och tydligt att dem ej är mina Sedan lägger man upp bilar här för att folk ska kunna se på dem och kanske tycka om dem, inte för att skryta. Därför lade jag upp min fars två bilar för att det finns folk här som gillar dem. Jag skryter inte med dom definitvit inte. Varför skulle jag göra det?
Vad säger man om denna front då? Jag blir lite kluven och vet inte riktigt. Har för mig att du kunde få ett väldigt liknande kjolpaket till supra i spelet Need for speed most wanted Och då vet jag att jag alltid tog bort det från bilen.