vet inte om den varit uppe förut men den passar då värkligen in här
Senast redigerat av Streethawk (15 september 2010)
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Jag kan nog hitta 500 BMW bara här på garaget som har M emblem på en icke M bil.. Självklart är det helt fel, och jag skulle aldrig ha det på min bil, men tycker inte det passar i den här tråden.
Finns tillockmed M sportpaket som M emblem satt på bilen från fabrik, så helt fel är det inte.
Jag kan nog hitta 500 BMW bara här på garaget som har M emblem på en icke M bil.. Självklart är det helt fel, och jag skulle aldrig ha det på min bil, men tycker inte det passar i den här tråden.
Finns tillockmed M sportpaket som M emblem satt på bilen från fabrik, så helt fel är det inte.
jag har m sport på min e36 men på den stor de m-tecnix eller nått sånt
Är det inte ganksa skämmigt för Volvodiggare att folk gör sådär med deran favoritbilar?
Nu får du nog förklara dig Larsson.. Jag kanske är för trött för att fatta.
Kolla bara på den 740n! Om nån vrålstylar en 9000 tycker jag ju att det är lite skämmigt att ha den som favoritbil! Förstår du nu..?
Det är la upp till var och en att styla sin bil som man vill...? Om någon enligt mig "fulstylar" en V70, 760 eller Audi 100 så gråter jag inte blod direkt för varför skulle jag?
För mig känns det ganska orimligt att skämmas för att nån stylar "sönder" en bilmodell jag gillar
Nu får du nog förklara dig Larsson.. Jag kanske är för trött för att fatta.
Kolla bara på den 740n! Om nån vrålstylar en 9000 tycker jag ju att det är lite skämmigt att ha den som favoritbil! Förstår du nu..?
Det är la upp till var och en att styla sin bil som man vill...? Om någon enligt mig "fulstylar" en V70, 760 eller Audi 100 så gråter jag inte blod direkt för varför skulle jag?
För mig känns det ganska orimligt att skämmas för att nån stylar "sönder" en bilmodell jag gillar
Ja men då är ju den här tråden överflödig. Sluta böla.
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Jag bölar inte, det är väl du som gör det? "onej nån stylade en 9000 ful, wähwähwäh" men skitsamma.
Senast redigerat av Panzar_Audi (15 september 2010)
Jag bölar inte, det är väl du som gör det? "onej nån stylade en 9000 ful, wähwähwäh" men skitsamma.
Ja det är ju så jag känner, jag förnekade ju inte det när jag skrev det där om 740.
Mvh Michael
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Asså hur tänker man.. Hur fasiken kan man bara vilja ha så många extra ljus, stora som brunnalock monterade i fronten på en bil överhuvudtaget????!! Kvittar va de e för bil för snyggt blir det aldrig.