Eisenhut skrev:
granadadr skrev:
haha tycker det var lite fränt att min bil kom upp,,
som sagt alla kan inte gilla allas smak,, men vissa har inte förstått det,, sen har jag sett osmakligt stylade bilar,, bilar som inte passar min smak,, det är skillnad

jag gillar inte AUDI ex,, men inte klankar jag ner på en Audi öppet för det

min åsikt,, finns miljoner människor som älskar dem

och är inga dåliga bilar,, men dem är inte i min smak
haha tror att nån/några ger igen för mina avsky av tyskstuk

och streech

hehe
Nu är ju denna tråden till för just detta och folk krävde en förklaring.

Jag vill inte vara elak men du klyver ju hårstrån genom att säga att det är skillnad på osmaklig styling och bilar som inte passar ens smak. En osmakligt stylad bil måste ju trots allt passa någons smak eftersom någon har byggt den så då har vi ju bara det högst personliga tycket som räknas. För mig är din bil ganska osmakligt stylad och tycker du det är snyggt så har jag ingenting emot det.
Jag vet inte om du syftade på mig i det sista men jag har ingen aning om dina preferenser mer än vad jag ser på din bil, samt att min bil är långt ifrån tyskstuk.

bla, genom att din bil har streech

hehe
klyver hårstrån?? nä,, men jag gillar inte dina fälgar,, sow what,, jag går inte ut å skriker om det,, för det är INTE osmakligt styling, så det är du som klyver tycker jag,, I mina ögon, så är osmaklig styling för mkt av det mesta,, ja du tycker jag har för stora fälgar,, visst, men det krävs som lite mer för att det ska vara osmakligt,, tänk lite på det

kanske de är opassande för många

som sagt tänk lite på det,, å skulle man kommentera ALLA bilar som man inte Gillar av den ena eller andra anledningen, så skulle man ju inte få göra annat,,

my 50 cent