_Wallis_ skrev:
Nästan så någon borde ta en skärmdump på denna och lägga upp sedan när annonsen är borta.
http://www.blocket.se/helsingborg/Bmw_s … 15&w=3Pris: 200 000:- Modellår: 1988, info Växellåda: Manuell Bjuv: Visa var
Miltal: 0 - 499 Tillverkningsår: - Bränsle: Miljöbränsle/Hybrid
Obs denna bil är endast avsedd för sport och den är ingen vanlig bil för att köra på vägar!
För att köra bilen måste du ha goda kunskaper inom bilsport!
Så vänligen inga bytte erbjudande eller något liknande!
Jag kommer att svara i telefon alla dagar från 11.00-20.00
Skicka mail kommer att svara på den inom 24timmar!
Alla papper finns och alla intyg på bilens prestation
Bilen finns i Litauen och kommer importeras inom ca 2månader efter skrivet kontrakt och handpenning!
Jag kan tyvärr inte få in fullbeskrivning av bilen men jag kan skicka den via mail!
Men kort beskrivning:
500 hk Om det behövs, är systemet aktiveras av dikväveoxid, vilket ger ytterligare 300 hk. med. De totala effekt på 800 hk Utan lustgas vridmoment är 600 nm, med lustgas - 800 - 1000. Det är mycket svårt att exakt mäta, eftersom hjulet spårar ur test maskinen!
Bilens Vikt - 1300 kg. (2,6 kg per hästkraft utan aktivering av kväve och 1,6 kg. C aktivering av kväve).
Acceleration till 100 km / t - cirka 3 sekunder.
MOTOR:Bensin, turbomotor volymer i kubik 3.430 cm, (denna motor från 1983 till 1986 var placerad på modell - BMW 745i och BMW Alpina Bi TURBO 7-1.
Förstärkas motor (vevaxel balanserad, höll kanaler, lättade och balanserade smidda kolvar och vevstakar, det mässing på blocken runt cylinderlopp inte sträcker av topplocksbultar, stora ventiler, etc.).
Kompressionsförhållande 8:1.
Turboladdning tryck 1,3 bar.
Installerat en stort hybrid turbin KKKK29 / Holset.
Till minne av datorn har 3 program:
- 98 bensin - i detta fall, makten - 350 hk. med.
- Flygbränsle (8 liter och 12 liter luft 98), i vilket fall makten - 400 hk
- Etanol (E85) - i detta fall, makt 500 hk
Vid behov kan du aktivera systemet lustgas (dikväveoxid system med en extra bränsletillförsel), som kommer att lägga ytterligare 300 hk max effekt kan nås upp till 800 hk
Som sagt jag skickar full beskrivning på bilen inom 24timmar om intresse finns!