Då får vi hålla tummarna att han tar steget nu och tar ett körkort nu, för övningsköra i 22 000 mil så måste man vara skapligt lärd ändå! haha
Helt sjukt, men han borde mena att han bara övningkört
ja, han har bara övningskört i 22000mil... meningen han skrivit är tvetydig. ex: Bilen har rullat 22000mil. I min ägo har jag använt den sparsamt till övningskörning.
Du har så rätt, har hämtat ut ALLA papper på min merca före jag köpte den för flera år sedan, både kotrollbesiktnings och efterkontrollspapprena, men sen vet jag inte om det går att få dom över nätet men åker man in på ett besiktningskontor så har dom hela bilens besiktningshistorik som man kan få utskrivet.
Kan skanna in mina papper som jag hämtat ut och sparat för den som inte tror, står kopia på alla papper.
Men nu vare nog lustiga annonser som skulle diskuteras i denna tråd.
lite för bra för å va sant? ett chip som ger 96 kw? de är 130hk.......
Fan dubbla effekten på en kam & ett chip, bra grejor. Dessutom känns 125hk/litern lite väl... Men den säljer han till nån unge som tror att han köper en snabb bil sen.
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Fan dubbla effekten på en kam & ett chip, bra grejor. Dessutom känns 125hk/litern lite väl... Men den säljer han till nån unge som tror att han köper en snabb bil sen.
hahaha Kanske är säljaren som är en lurad unge för det första
Kan man byta luftfilter och slutdämpare och få 50hk extra som många oxå gör, så är nog 170hk på kam och chip inte omöjligt.
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!