3757
Sök

Lustiga annonser - fordon :-)

86 Inlägg
28 november 2012
Jag gillar hur citationstecken används fel i annonser.
Volvo v70 "fin"
Crossfire 700 "mycket påkostad"
HAHAHA
Det bästa var en firmabil som det stod stort på sidan något i stil med: "Proffs på städning"

En öl.. brukar leda till fler öl.

Rejsa ?
2 959 Inlägg
28 november 2012
Johanness skrev:
Utannonserar man en bil som är värd 70 000 så har man väl råd att lägga till 25kr på annonsen för att få bilderna lite mer organiserade och som man ser ordentligt.

Som om det här skulle vara ett plus?:

"Längre serviceintervall, från 2000 till 3000 mil"

http://www.blocket.se/dalarna/Volvo_V70 … =6&w=1

Kraft i överflöd....öhh? roll

Autotech

221 Inlägg
29 november 2012
Räcker väl att nämna att den är rostfri 1 gång?

http://www.blocket.se/halland/VW_Carave … 17&w=2

Evildan
29 november 2012
Nästan ny?? 2månaders användning sedan 2004 och 10800mil?

http://www.blocket.se/stockholm/Kia_cer … 12&w=3

Kia Cerato Model 2004
Hej !
jag vill sälja min bil för att jag ska köpa en annan, så jag behöver inte ha 2 bilar samtidigt. Bilen är nästan hellt ny, jag har användat det i 2 månder bara. Besiktigas ( Nyservad. stora servicen gjord förra veckan med bland annat kamremsbyte).
Mätarställning: 10800 mil
färg: Röd
Karosseri: halvkombi
Info: Automat växellåda, ABS bromsar, AC, Airbag förare & passagerare, Elhissar fram och bak, elspeglar, fjärrstyrt c-lås, komplettifylld servicebok, Stereo, Stolvärme fram, Svensksåld, Sommar och vinterdäck.

Priset kan diskuteras vid snabb affar!
OBS! GPS (servostyrning) inkluderas gratis.

Ring för mer info

-Fan att jag inte visste det, då hade jag använt min Garmin GPS till min SAAB 96 V4 och åkt lättstyrt big_smile

5 838 Inlägg
29 november 2012
Evildan skrev:

Kia Cerato Model 2004
Hej !
jag vill sälja min bil för att jag ska köpa en annan, så jag behöver inte ha 2 bilar samtidigt. Bilen är nästan hellt ny, jag har användat det i 2 månder bara. Besiktigas ( Nyservad. stora servicen gjord förra veckan med bland annat kamremsbyte).
Info: Automat växellåda, ABS bromsar, AC, Airbag förare & passagerare, Elhissar fram och bak, elspeglar, fjärrstyrt c-lås, komplettifylld servicebok, Stereo, Stolvärme fram, Svensksåld, Sommar och vinterdäck.

Ring för mer info

-Fan att jag inte visste det, då hade jag använt min Garmin GPS till min SAAB 96 V4 och åkt lättstyrt big_smile

Jävlar vad han måste ha kört dem där två månaderna tongue 10800mil blir ju i snitt 180mil om dagen i 60 dagar.

Men jag dog av skratt när jag läste GPS (servostyrning) lol Inte konstigt att 345an är lätt att styra, har ju alltid gpsen igång när jag kör med den (använder som hast.mätare).

221 Inlägg
29 november 2012
"Nybesiktad".. lär med största sannolikhet inte gå igenom med den osthyveln smile

4 637 Inlägg
29 november 2012
jetta_mannen skrev:
"Nybesiktad".. lär med största sannolikhet inte gå igenom med den osthyveln smile

Så jävla fult! Ser verkligen ditslängt ut. Men ett måste på en 1,8 kanske...
Senast redigerat av Navkapsel (29 november 2012)

221 Inlägg
29 november 2012
Sant, är ju trots allt 119 vilda hästar...
Navkapsel skrev:
jetta_mannen skrev:

Så jävla fult! Ser verkligen ditslängt ut. Men ett måste på en 1,8 kanske...

853 Inlägg
29 november 2012

Personen som sätter på en såndär, helt ärligt nu, tror jag har någon sorts sjukdom, en psykisk sådan. Jag tvekar inte en sekund.

4 637 Inlägg
29 november 2012
Johanness skrev:

Personen som sätter på en såndär, helt ärligt nu, tror jag har någon sorts sjukdom, en psykisk sådan. Jag tvekar inte en sekund.

Fälgarna var ju heller inte vidare smakfulla. Synd på en i övrigt rätt stilig bilmodell.

1 534 Inlägg
29 november 2012
Evildan skrev:

Kia Cerato Model 2004
Hej !

Ring för mer info

Jag skulle inte ens köpa den om han gick ner med 30.000...

853 Inlägg
29 november 2012
jetta16v skrev:
Evildan skrev:

Kia Cerato Model 2004
Hej !

Ring för mer info

Jag skulle inte ens köpa den om han gick ner med 30.000...

Och jag hade inte ens gett 20 för den.

1 534 Inlägg
29 november 2012
Navkapsel skrev:
Johanness skrev:

Fälgarna var ju heller inte vidare smakfulla. Synd på en i övrigt rätt stilig bilmodell.

Håller med, den är faktiskt rätt snygg.
Synd att förstöra det med en vinge som ser helt missanpassad ut.

Skulle vart lite diskret styling på den här, schyssta 18"/19", en sänkning, toning av rutor och lyktor, en diskret läpp på bakluckan, kanske en snygg front(ej en herrejösses utan mer diskret men snygg) så är man i hamn..

2 174 Inlägg
29 november 2012
jetta16v skrev:
Navkapsel skrev:
Johanness skrev:

Håller med, den är faktiskt rätt snygg.
Synd att förstöra det med en vinge som ser helt missanpassad ut.

Skulle vart lite diskret styling på den här, schyssta 18"/19", en sänkning, toning av rutor och lyktor, en diskret läpp på bakluckan, kanske en snygg front(ej en herrejösses utan mer diskret men snygg) så är man i hamn..

jag tycker mazda 626 zoom zoom är skit snygga sänkt med snygga 18/19 tums fälgar, dubbla utblås orginal, lite större pipor bara, riktigt rolig trevlig bil faktiskt.

1 433 Inlägg
30 november 2012

oomg det fulaste jag sett!!!

Pim_Pim
30 november 2012
SylvesterStallone skrev:

Sport ju ! wink

Elektriker
718 Inlägg
30 november 2012
Johanness skrev:

Säljs av Nicoleta. Det är en brewd ju!
Frågan är ju vilken stackare som intalat hon att dom där fälgarna var snygga?

Men klart, allt gummi lär ju ge bra komfort.. smile

Som att kasta vatten i sjön.

Köpingsbo i exil
507 Inlägg
30 november 2012
monno skrev:
Johanness skrev:

Säljs av Nicoleta. Det är en brewd ju!
Frågan är ju vilken stackare som intalat hon att dom där fälgarna var snygga?

Men klart, allt gummi lär ju ge bra komfort.. smile

Nu är väl knappast fälgarna det största problemet på den kärran wink

Värre osthyvel får man fan leta efter!

711 Inlägg
30 november 2012
Pim_Pim skrev:
SylvesterStallone skrev:

Sport ju ! wink

Satan va snyggt lol Nä men vad fan tänker man på om man smackar på nått dylikt?

Sök