Den har stått avställd sedan 2007-07-07. Kanske inte går att besikta med Lambodörrarna.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Den har stått avställd sedan 2007-07-07. Kanske inte går att besikta med Lambodörrarna.
/Benny
Går säkert. polaren åkte igenom med blankt med sin crx som har lambodörrar.
Men det kan ju vara som så att det inte sitter godkända gångjärn på den och då går det inte att besikta den.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
/Benny
Går säkert. polaren åkte igenom med blankt med sin crx som har lambodörrar.
Men det kan ju vara som så att det inte sitter godkända gångjärn på den och då går det inte att besikta den.
/Benny
Ser inte ut som i fordonsuppgifterna att den är reg med dörrarna heller. Många som gått på den niten att bygga eller köpa ngt som sedan inte går att bes -fail-
/Benny
Enligt en på OijOij som kände ägaren så hade sonen börja bygga bilen men körde ihjäl sig på mc och då stod bilen halvfärdig så då fortsatte farsan bygga klart bilen som grabben ville ha den men nu har han väl tröttnat eller så.