Hjälp om coilovers BEDRÄGERI av 25 årig Vännersborg/Lidköpingsbo.

TobiasP
24 maj 2010 · 89 Inlägg

Okej, men ni verkar ha rätt mycket på honom. Bör han ju åka dit. Men som andra sagt i tråden, ta tag i det där med kronofogdon, böter/nån månads fängelse (om ens det) är för lite!

Jo, men rätt förståligt, vem vill erkänna att man är/var vän med en idiot som lurar folk.

Senast redigerat av Uchiha (24 maj 2010)

gnytt
24 maj 2010 · 265 Inlägg

Som tidigare nämnt, kan ha flyttat från skara till lidköping, någon som är sugen på att läcka lite kanske smile

Mvh/ Kibbe

Enya och Milo Johansson, pappas hjärtan.
hedley Saaboholic
25 maj 2010 · 3 129 Inlägg

Tommy79 skrev:
Ingen som vet nått om han. Hittelön till den som kan ge info så pengarna kommer tillbaka.

PM alla svar me info

Det är ju bara att åka hem till han och knacka dörr?
Har tidigare i tråden erbjudit hjälp med detta.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
J-P-R DO IT LOW STYLE
25 maj 2010 · 1 342 Inlägg

Surt som fan när sånt här händer. Jag lider med alla som har blivit drabbade och hoppas att den jävla idioten åker dit.

Kanske fel att skriva i denna tråd men om någon är intresserad av att ha hjälp med att plocka hem coils billigt från Tyskland kan ni höra av er.

Zak Proud Member of Kööken Racing!
27 maj 2010 · 1 056 Inlägg

Ligger i tvist med en kille sen över 1 år tillbaka med ett internetbedrägeri. Iofs i Karlstad, men är väl samma kommun?.   Men över 1 år och nu börjar det kanske ta fart med en utredning.   Så alla som blivit drabbade lär ju göra en anmälan så går det fortare.

Polisen sa dock till mig att några pengar var nog inte så stor chans att man fick tillbaka.
Jag skiter i pengarna. Vill bara att idioten ska få sitt straff även om det ska ta 2 år.

Hoppas det löser sig för alla er utsatta.

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936
BMW Z3 Coupé "Lillebror" (1999)
BMW E30 kompressor "Hellsifur - Clean but mean" (1985)
christofferedil Yellow bug!
29 maj 2010 · 1 640 Inlägg

Märkligt, har fått/sett hur många rekommendationer som helst på den killen.

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Evert_
29 maj 2010 · 303 Inlägg

pm mig om namn vet vilka dom flesta i lidköping är

heter numera blyfot_racing här på garaget
Rock-Star
29 maj 2010 · 2 982 Inlägg

erbjuds någon hittelön om pengarna skakas ut honom?

gnytt
30 maj 2010 · 265 Inlägg

Man börjar tröttna lite smått, drar sig för att åka dit enbart för man har 80mil tur och retur, men snart verkar det vara enda alternativet. Och som sagt nr och adresser finns till både den ena och den andra men någon från vänersborg torde ju känna honom om han nu inte bott i lidköping så länge, eller som skrivs, måste ju finnas folk som är polare med bruden som kan leda till ett telefon nr, som sagt, vi kommer hitta honom men ju snabbare detta löses ju mindre irriterade "KANSKE" folk hinner bli.

Mvh/ Kibbe

Enya och Milo Johansson, pappas hjärtan.
sexy_d
31 maj 2010 · 665 Inlägg

Killar ni bara snackar  här , Det finns folk som ordnar allt för Pengar . Glöom inte att Cash is King . Sluta tjaba om era pengar och att ni väntar på pengar på en Söndag . Ingen av er lär ju se pengar .

Hade jag bott där hade jag knackat på Dörren och hämtat pengar . Men Visst e alla stora och starka bakom  data skärmen .


Lycka till med era pengar och anmällan !!

Puss o kram boys

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)
BMW Touring 328 Kompressor "KompressorBeast" (1996)
vw____
31 maj 2010 · 38 Inlägg

sexy_d skrev:
Killar ni bara snackar  här , Det finns folk som ordnar allt för Pengar . Glöom inte att Cash is King . Sluta tjaba om era pengar och att ni väntar på pengar på en Söndag . Ingen av er lär ju se pengar .

Hade jag bott där hade jag knackat på Dörren och hämtat pengar . Men Visst e alla stora och starka bakom  data skärmen .


Lycka till med era pengar och anmällan !!

Puss o kram boys

ja du folk kanske vill vara säkra att han inte betalar tillbaka innan man åker 40-100mil.
Sen kan man inte skriva allt på nätet om hur tuff man är och ska hämta pengarna.

Tror att dom flesta tror att han me blivit lurad i sin tur. Och alla hoppades på att han skulle betala tillbaka som han sa. Vilket nu bara var en stor lögn.

Growe Fri fart för ett fritt folk!
31 maj 2010 · 13 746 Inlägg

vw____ skrev:

sexy_d skrev:
Killar ni bara snackar  här , Det finns folk som ordnar allt för Pengar . Glöom inte att Cash is King . Sluta tjaba om era pengar och att ni väntar på pengar på en Söndag . Ingen av er lär ju se pengar .

Hade jag bott där hade jag knackat på Dörren och hämtat pengar . Men Visst e alla stora och starka bakom  data skärmen .


Lycka till med era pengar och anmällan !!

Puss o kram boys

ja du folk kanske vill vara säkra att han inte betalar tillbaka innan man åker 40-100mil.
Sen kan man inte skriva allt på nätet om hur tuff man är och ska hämta pengarna.

Tror att dom flesta tror att han me blivit lurad i sin tur. Och alla hoppades på att han skulle betala tillbaka som han sa. Vilket nu bara var en stor lögn.

dom som inte drar sig för att öppna hans ytterdörr med motorsåg och kasta runt killen lite lär knappast ens ge en förvarning vad som komma skall

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
sexy_d
31 maj 2010 · 665 Inlägg

Jag lider med er killar , och hoppas att ni får Cash tillbaka.

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)
BMW Touring 328 Kompressor "KompressorBeast" (1996)
vw____
3 juni 2010 · 38 Inlägg

Kom på en sak till. Eftersom han kommer ifrån Vänersborg och på facebook hade han massor me polare därifrån kanske nån vill snacka me han? Finns de några vännersborgare på gorg? smile

Bjare
3 juni 2010 · 945 Inlägg

En tanke som slog mig. Det är ju inga månadslöner direkt. Sen är det en principsak för många.
Varför lämnar ni inte bort skulden? Enkelt och bra plus att man får njutning på köpet.

Obs, kom nu ihåg att jag inte skrivit något rakt ut om hur och varför samt genom vem big_smile big_smile
Således bör inlägget få vara kvar. Har tydligen försvunnit några.

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
hedley Saaboholic
3 juni 2010 · 3 129 Inlägg

vw____ skrev:
Kom på en sak till. Eftersom han kommer ifrån Vänersborg och på facebook hade han massor me polare därifrån kanske nån vill snacka me han? Finns de några vännersborgare på gorg? smile

Pma mig hans facebook wink

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
kawiZz RMR-Crew
4 juni 2010 · 478 Inlägg

E han från Vänersborg? jag bor 2 mil ifrån, kanske skulle skicka pengar jag med så det blir mitt problem också. big_smile

hedley Saaboholic
4 juni 2010 · 3 129 Inlägg

kawiZz skrev:
E han från Vänersborg? jag bor 2 mil ifrån, kanske skulle skicka pengar jag med så det blir mitt problem också. big_smile

Vi har faktiskt 1.5mil till vänersborg wink om du inte bor en bit utanför stan dvs^^

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
vw____
8 juni 2010 · 38 Inlägg

Ingen som har någe mera? Ingen från Vännersborg som kan känna han.
Samt ingen från Lidköping som känner han/hans tjej.

gnytt
10 juni 2010 · 265 Inlägg

Kanske rent av någon som känner hans mamma och kunde tagit ett vänligt prat med henne "mammahea" på facebook? Eller någon av syrrorna i vänersborg?

Mvh/ Kibbe

Enya och Milo Johansson, pappas hjärtan.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang