Inför: Sthlm AutoFest 2010 5 Juni

Asse_ clubjdm.se
1 juni 2010 · 462 Inlägg

tc3e skrev:
ska man betala för att åka in i ett allmänt parkeringshus? de går väl inte?

Precis som JDMy00 säger. Du är välkommen att ställa dig i garaget på övriga våningar för sen att kolla på bilar. Men de som är intresserad av att vara med på själva evenemanget betalar 50 kr. Det som tar kostnad är priser bland annat. Men det är inte det som är huvudpunkten med denna träff. Själva domarbedömningen är bara som en kul grej utöver själva träffen som handlar om att umgås med andra som är intresserade av japanska bilar och kolla på andras skapelser m.m. smile

www.clubjdm.se
Palme13
1 juni 2010 · 83 Inlägg

Kan tyvärr inte komma, har kommit saker emellan tyvärr.. sad

Zeppo
1 juni 2010 · 59 Inlägg

Jag kommer (lista) kopiera och skriv ditt namn.

* Asse_
* Haxxel
* Hasselholmen
* Mecha666
* Skumpen
* Backlundaren
* Defeatist
* Palme13
* Zeppo


Hoppas allt går som det ska bara men nu verkar det inte vara några problem, börja polera redan nu wink

Nissan 200sx s14a "Streets of sweden" (1998)
DanneJ
1 juni 2010 · 642 Inlägg

* Asse_
* Haxxel
* Hasselholmen
* Mecha666
* Skumpen
* Backlundaren
* Defeatist
* Palme13
* Zeppo
* DanneJ

Toyota Supra MkIV TT "HKS TwinTurbo" (1993)
Mysko_86
2 juni 2010 · 62 Inlägg

* Asse_
* Haxxel
* Hasselholmen
* Mecha666
* Skumpen
* Backlundaren
* Defeatist
* Palme13
* Zeppo
* DanneJ
* Mysko

Mazda RX-7 Type-RS "Gatbilen" (1999)
Mazda RX-7 "TimeAttack" (1994)
TimeZone Edvardson
4 juni 2010 · 48 Inlägg

Låter helt klart intressant.
Vet dock inte om min bil passar in!?

Kan man anmäla sig på plats?

"Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck"
Asse_ clubjdm.se
4 juni 2010 · 462 Inlägg

TimeZone skrev:
Låter helt klart intressant.
Vet dock inte om min bil passar in!?

Kan man anmäla sig på plats?

Du har PM

----

De som kommer sponsra med priser är nu klart.

* Superior Imports
* Japtuning
* Raidopower
* Club JDM Of Sweden

www.clubjdm.se
DanneJ
4 juni 2010 · 642 Inlägg

* Asse_
* Haxxel
* Hasselholmen
* Mecha666
* Skumpen
* Backlundaren
* Defeatist
* Palme13
* Zeppo
* Mysko

Min front är fortfarande inte färdiglackerad så kommer inte ställa ut Supran iaf men kommer för att titta på alla andra Japsar.

Toyota Supra MkIV TT "HKS TwinTurbo" (1993)
Asse_ clubjdm.se
4 juni 2010 · 462 Inlägg

DanneJ skrev:
* Asse_
* Haxxel
* Hasselholmen
* Mecha666
* Skumpen
* Backlundaren
* Defeatist
* Palme13
* Zeppo
* Mysko

Min front är fortfarande inte färdiglackerad så kommer inte ställa ut Supran iaf men kommer för att titta på alla andra Japsar.

Ässh, bara att komma med olackade front. wink A la drift stuk smile

www.clubjdm.se
Chippen Bilplåtslagare/Bilbyggare
4 juni 2010 · 201 Inlägg

Kommer med MPS:en

Cbc
Mazda RX 7 FC "Re aiyma Drift attack" (1987)
DanneJ
4 juni 2010 · 642 Inlägg

Asse_ skrev:

DanneJ skrev:
* Asse_
* Haxxel
* Hasselholmen
* Mecha666
* Skumpen
* Backlundaren
* Defeatist
* Palme13
* Zeppo
* Mysko

Min front är fortfarande inte färdiglackerad så kommer inte ställa ut Supran iaf men kommer för att titta på alla andra Japsar.

Ässh, bara att komma med olackade front. wink A la drift stuk smile

Haha, hade jag vetat att det skulle ta så lång tid för fronten att bli lackad hade man ju inte bangat på att köra lite "Buntband edition" smile

Toyota Supra MkIV TT "HKS TwinTurbo" (1993)
Asse_ clubjdm.se
5 juni 2010 · 462 Inlägg

DanneJ skrev:

Asse_ skrev:

DanneJ skrev:
* Asse_
* Haxxel
* Hasselholmen
* Mecha666
* Skumpen
* Backlundaren
* Defeatist
* Palme13
* Zeppo
* Mysko

Min front är fortfarande inte färdiglackerad så kommer inte ställa ut Supran iaf men kommer för att titta på alla andra Japsar.

Ässh, bara att komma med olackade front. wink A la drift stuk smile

Haha, hade jag vetat att det skulle ta så lång tid för fronten att bli lackad hade man ju inte bangat på att köra lite "Buntband edition" smile

Du bor ju ändå nära så det är bara att köra. wink

www.clubjdm.se
Asse_ clubjdm.se
5 juni 2010 · 462 Inlägg

Självklart så ska saker alltid krångla i sista sekund. Nu har vi fått problem med vår el generator och jag vill bara förbereda folket på att kanske inte blir någon musik på plats. Dock jobbar jag på detta och ska åka iväg nu till Jakobsberg för att kanske hitta en möjlig lösning.

Men vill bara höja tummen för alla som visat intresse, har läst att det kommer komma folk från Skåne och Norrland och har fått många PM från folk som visat intresse. Och kombinerat med detta väder kan det inte bli dåligt. big_smile

Senast redigerat av Asse_ (5 juni 2010)

www.clubjdm.se
Chippen87
5 juni 2010 · 39 Inlägg

* Asse_
* Haxxel
* Hasselholmen
* Mecha666
* Skumpen
* Backlundaren
* Defeatist
* Palme13
* Zeppo
* Mysko
* Chippen

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
5 juni 2010 · 1 177 Inlägg

Jag dyker upp med min bil, dock inte något av ovanstående klasser eller stilar, så står väl på den valda platsen för "vanliga" bilar.

Jag är lite emot att NI tar 50kr betalt för att ställa ut på en allmän parkering som i övrigt inte debiterar efter en viss tid på dygnet (gratis tiderna ni kommer att vara där).

Så...är det ens lagligt att ta betalt på en yta ni inte äger eller har hyrt av kommunen, dessutom på en plats som är GRATIS under dessa tider av dygnet...

Jag har inga taggar utåt och betalar gärna 50kr för erat såkallade inträde, i utbyte mot en Riktigt bra anledning till varför jag ska betala på ett ställe som i all världens tid har varit gratis.

Mvh Andro ses där alla glada!

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
BlauMes
5 juni 2010 · 1 801 Inlägg

Galic_Andro skrev:
Jag dyker upp med min bil, dock inte något av ovanstående klasser eller stilar, så står väl på den valda platsen för "vanliga" bilar.

Jag är lite emot att NI tar 50kr betalt för att ställa ut på en allmän parkering som i övrigt inte debiterar efter en viss tid på dygnet (gratis tiderna ni kommer att vara där).

Så...är det ens lagligt att ta betalt på en yta ni inte äger eller har hyrt av kommunen, dessutom på en plats som är GRATIS under dessa tider av dygnet...

Jag har inga taggar utåt och betalar gärna 50kr för erat såkallade inträde, i utbyte mot en Riktigt bra anledning till varför jag ska betala på ett ställe som i all världens tid har varit gratis.

Mvh Andro ses där alla glada!

handlar väl mer om du vill få bilen bedömd av juryn och kan få pris för bilen.

Saab 9-3 (2008)
Rååbert
5 juni 2010 · 52 Inlägg

Jag har inte riktigt fattat om man måste pröjsa 50kr för att komma in o kika runt där utan att man ställer ut sin bil? smile

Lac_engineering LUIS
5 juni 2010 · 35 Inlägg

Galic_Andro skrev:
Jag dyker upp med min bil, dock inte något av ovanstående klasser eller stilar, så står väl på den valda platsen för "vanliga" bilar.

Jag är lite emot att NI tar 50kr betalt för att ställa ut på en allmän parkering som i övrigt inte debiterar efter en viss tid på dygnet (gratis tiderna ni kommer att vara där).

Så...är det ens lagligt att ta betalt på en yta ni inte äger eller har hyrt av kommunen, dessutom på en plats som är GRATIS under dessa tider av dygnet...

Jag har inga taggar utåt och betalar gärna 50kr för erat såkallade inträde, i utbyte mot en Riktigt bra anledning till varför jag ska betala på ett ställe som i all världens tid har varit gratis.

Mvh Andro ses där alla glada!

vi tar över undervåningen o gör nått nice vi som inte ställer ut!!

Asse_ clubjdm.se
5 juni 2010 · 462 Inlägg

Galic_Andro skrev:
Jag dyker upp med min bil, dock inte något av ovanstående klasser eller stilar, så står väl på den valda platsen för "vanliga" bilar.

Jag är lite emot att NI tar 50kr betalt för att ställa ut på en allmän parkering som i övrigt inte debiterar efter en viss tid på dygnet (gratis tiderna ni kommer att vara där).

Så...är det ens lagligt att ta betalt på en yta ni inte äger eller har hyrt av kommunen, dessutom på en plats som är GRATIS under dessa tider av dygnet...

Jag har inga taggar utåt och betalar gärna 50kr för erat såkallade inträde, i utbyte mot en Riktigt bra anledning till varför jag ska betala på ett ställe som i all världens tid har varit gratis.

Mvh Andro ses där alla glada!

Jag har skrivit tidigare i tråden att bara utställare betalar.

Rååbert skrev:
Jag har inte riktigt fattat om man måste pröjsa 50kr för att komma in o kika runt där utan att man ställer ut sin bil? smile

Det är bara utställare, men kommer du med din Evo tycker jag att du helt klart ska vara med. big_smile

www.clubjdm.se
sisu1986
5 juni 2010 · 370 Inlägg

vet inte om supran passar in på utställningen?

Låt Turbon Glöda
Toyota Supra TT "Supra Sisu" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang