behöver fortfarande hjälp med stora ytor i varje stad.... någon??
Allt under 5 liter duger som startmotor!!! Hehehe!!!! Snart kommer det väl nån som är ännu värre. Ta inte illa upp, var bara tvungen att retas lite!!!!
Allt under 5 liter duger som startmotor!!! Hehehe!!!! Snart kommer det väl nån som är ännu värre. Ta inte illa upp, var bara tvungen att retas lite!!!!
I strägnäs har du en stor parkering vid statoil/mcdonald vid motrvägen I E.tuna har du en stor parkering vid Volvo lastvagnar som ligger utmed motrvägen. I V-ås har du vid ikea som ligger utmed motorvägen. I kviksund har du en liten mindre parkering vid ica afären. dom bygger om där så ja vet inte hur stor den är just nu. och även en mindre vid "glassbaren" som ligger där sen har du även en mindre vid båtafären
sen vet ja inte så mycke fler ställen.. hoppas d hjälpt lite ivf.
jag tycker man ska köra på dagen då det är varmt och fint väder. tänkte ta rundan någon dag och kika hur de ser ut och kolla platser etc. Men nu har bilen gått och dött så de får vänta ett tag
Korkad fråga kanske, men hur lång/många mil är denna rundan? Tänkte det hade vart kul att kolla lite nya bilar. Kanske kan bli en del från Skåne också som kommit upp.
jag är med...ska bara fixa en följe bil som kan frakta all bensin till min 242. då tanken bara rymmer 30 liter just nu...och dricker ganska mycket sås....men som jag sa Jag är på till 100%