Har inte varit inne här så mycket på sistone så jag hade missat den här tråden totalt. Men nu har jag plöjt igenom hela tråden. Jäkligt sjysst bygge Örjan. Måste nog lyssnas på nån gång helt klart. Ska bli kul att se vad det blir av detta bygge framöver. Och alltid kul att se Thomas i byggtagen;) Det var ju ett tag sen.
Själv ska det förhoppningsvis bli ett litet enkelt bygge i nya bruksbussen snart:D
Det som spelades mest var: Infected mushroom - Legend of the Black Shawarma, låten som det demades mest med heter End of the road av ovanstående artist. Sedan spelades det random låtar av bl.a Alan Jakson (country låtarna) samd div hardstyle låtar
Jaha då har de hänt. fick ett samlat från polisen för ca 1,5 timme sen. Pundare hade brutit sig in i mitt garage å snott SPL jettan.. men som tur e så kom dom inte så långt då ja har garage inte allt för långt från polistationen.
båda dörrlåsen va trasiga,ena rutan krossad samt avvridet rattlås.. suck!!!
Jaha då har de hänt. fick ett samlat från polisen för ca 1,5 timme sen. Pundare hade brutit sig in i mitt garage å snott SPL jettan.. men som tur e så kom dom inte så långt då ja har garage inte allt för långt från polistationen.
Mycket tråkigt att höra.. Men jävligt bra att den inte försvann helt. Var grejerna kvar?
Mycket tråkigt att höra.. Men jävligt bra att den inte försvann helt. Var grejerna kvar?
jo allt va kvar i bilen som tur va.. dock blir man ju rätt less men nu får man bygga ett garage alá fort nox. så idag blir de iväg till stålfirman å köpa metal för nu ska dom INTE komma in.